نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

68.

دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۲ ق.ظ

دخترخاله به تازگی نامزد کردیده است و طی آخرین دیدارمان شوعرش را نیز ملاقات فرمودیم شوعرش هم ما را که دید و اسممان را شنید رو کرد به دخترخاله مان و گفت: این همان دخترخاله ت هس که باهم در خونه های مردم زنگ میزدین در میرفتین؟؟؟ 

توی دلم گفتم: ای هم خاعک تو سرت دخترخاله ،میذاشتی طرف چندصباحی رفت و آمد کنه بعد مسائل استراتژیک و خصوصیمون رو می‌ریختی رو دایره.بی آبرو...، یعنی واقعا هیچ راه دیگه ای جهت معرفی شخص شخیص بنده به نامزدت به اون مغز چروکیده ت نرسید؟؟ :/

+ پیرو این رخداد کشف گردید اینجانب نه تنها در فامیل آبرو ندارم بلکه در بین تازه واردشدگان به فامیل و افرادِ فَرا فامیل هم ندارم :|

+فک و فامیله من دارم عاخه؟

  • سوفی ...

چِرت اَند پِرت

نظرات  (۳)

پست به شدت مفیوض کننده ای بود :))))))))))
پاسخ:
مفیوضات عالی متعالی :)))
خخخ :)))))
خب تو هم دخترخالتو به نامزدش بیشتر معرفی میکردی و خاطرات دو نفرتونو میگفتی خخخ :)))))))))
پاسخ:
خب طلاقش میداد حوصله آبغوره گرفتنشو نداشتم خو.
ز بس که من دلرحمم :)
خخخخخخخخخخخخخخ واقعا خااااااااااااااااک. یعنی هیچ چیز قابل توجه تری نداشتی که واسه معرفیت بگه؟ خخخخ دو زار ابرو واست مونده بود که اونم به باد رفت. الان کلاً پاکسازی شدی خخخخ
پاسخ:
یعنیا حقش بود جلو نامزدمش بزنم مقواش کنم به دیوار 
اوهون الان پاکه پاکم دیگه هیشی آبرو ندارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">