نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

65.

سه شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱ ب.ظ

سلام

از همه ی کسایی که تسلیت گفته بودن ممنونم

ببخشید که کامنتا رو بدون جواب تایید کردم


دلم برای اینجا تنگ شده....ممنون که بودین :)

فکر میکنم این روزا حالم خوبه...

بر میگردم ...

  • سوفی ...

سکسکه ی مغزی

نظرات  (۶)

سلام عزیز دلم چشمام به راه سفید شد خبری ازت نیست.دلمون تنگ شد.یه خبری از خودت بده.دوستت دارم شاد وسلامت باشی هرجا هستی
پاسخ:
روم سیا عزیزم
سلام نازنینم
ان شاالله که خوبی
دوست دارم تنها دوست بلاگیم :)
پاسخ:
سلام عزیزم
ببخشید که بی خبر رفتم
سوفی نازنینم...متاسفم....
تاسف و تسلیت خیلی حقیرند در برابر اونچه بر سر احساست اومده اما از خدا براشون رحمت میخوام....
من ثانیه ثانیه هات و خوبِ خوب یادمه....
و غمگینم که اینطور شد....
ناراحتم که چرا این همه وقت در بیخبری و خودخواهی بودم....
من و ببخش..
خدا بهت صبر بده دختر همیشه مهربون...صبری که بتونی با این اتفاق اسف بار کنار بیای....
پاسخ:
سلام عزیزدلم
فقط میتونم بگم یه دنیا تشکر
همیشه خوب باشی گلم برگرد
پاسخ:
همچنین عزیزم
سلام قربونت برم
خوشحالم که حالت خوبه.فقط به فکر بودم
خدا رحمتش کنه
پاسخ:
ممنونم مهربون
زود بیا :(
راستی، از اول مهر تا حالا فقط 4، 5 صفحه کتاب خوندم. ارشد امسال پر :(((
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">