نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

73.خودم می دانم خوابم چپ است

چهارشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۸ ب.ظ

بی حال شدم و خوابم برد ...خواب دیدم یک آدم مُسن که روی سرش هم یک چیز پارچه ای شبیه دستار گذاشته بود و قیافه اش شبیه پیرمردی بود که مغازه اش کنار مدرسه ی خواهری ست و چون سید است صدایش میزنند سید یا آقا مرا بویید و گفت بوی بهشت می دهی بعد سرش را رو به آسمان بالا گرفت و به آسمان اشاره کرد و گفت بگو سلام..یک جوری گفت بگو سلام که توی خواب با خودم میگفتم انگار قرار است به زودی بمیرم.... بیدار که شدم با خودم گفتم: هع بوی بهشت!!! دلت خوش است سرتاپایم جهنم است. 

  • سوفی ...

بهار نارنج قلبه من

نظرات  (۵)

سرتاپایت ذهنیت منفیه وگرنه اقاهه درست گفته
پاسخ:
:)  چاکریم 
کجا رفتی باز؟:(
پاسخ:
همین جاهام عزیزم فقط نوشتنم خشکیده خخخ
  • مستر نیمــا
  • از کجا معلوم بهشت نری؟

    پاسخ:
    من با این دل سیاه؟
     ولی خب نباید ناامید بود :)
  • ژوکر تنها
  • ایشالا ک خیره عزیزم
    حتما ک دختر خوبی هستی. تازشم، جهنم رو خودم پیش خرید کردم خخخ
    پاسخ:
    ایشالا
    تو غلط خوردی جهندم رو خودم زودتر خرونده بودم اختلاس گر 
    نه نمیمیری یعنی خدا نکنه
    خوابت هم چپ نیست معنیش اینه حالت خوب میشه منظورم آرامش خواهی داشتو روزای خوبی ان شالله در پیشه :)
    پاسخ:
    ای من به قربان تعبیرت... خدا از دهنت بشنوه خواهر... چقد تعبیرتو دوس داشتم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">