نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

61.قاطی پاتی با چاشنی سُس سالسا

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ق.ظ

پست قبل رو حذف کردم..ترجیح دادم جلوی چشمم نباشه و یادش نیفتم...یه چیزایی بهتره ثبت نشه و از ذهن پاک شه..پاکش کردم...

حالم بهتره...حال روحیم خوبه..یه هفته ای بود که یکم درد داشتم محل نمیذاشتم اما یهو شدید شد.. خوددرمانی نمودم الان دیگه حال جسمیمم از دیشب خوبه چهارشنبه قرار بود برم دکتر که قرص خوردم خوابیدم و نرفتم افتاد برای امروز ..امروزم حالم خوبه پس نمیرم..مامان زیادی نگرانه چیز مهمی نیست..اصلا چیزیم نیست ...مربی هم توی باشگاه فهمیده بود درد دارم یه حرکتایی یادم داد و باهام کار کرد که دردم کمتر بشه و موثر هم بود خداروشکر...دردم کمترشده ..بخاطر من امروز مربی حرکتای سنگینه پیلاتس و ایروبیک رو نزد...خیلی سبک کار کرد :)


+خیلی چیزا هست که دیگه برام مهم نیستن :) 


+تنهایی و سکوت و خلوتمو دوست دارم...


+فقط یه روانی مثل من میتونه بسته ی پفک رو باز کنه که هواش در بره بعد بذارتش زیر پاش و روش جفتک بندازه تا پفکاش له شن بعد با قاشق پفکه لهیده بخوره..مزه ش خوشمزه تره اینجوری...روانی هم نیستم اصن تازشم..


+دایی بزرگه زنگیده بود برای احوال پرسی .دختر دایی از پشت تلفن پیغام داد که بچه چرا خواستگاراتو رد میکنی؟؟(منظورش خواستگاره یکی مونده به آخری بود که یه جورایی با شوهره دختر دایی فامیله)گفتم مگه دیوونه ام الان ازدباج کنم؟؟؟دایی هم خندید گفت:خو ما یه بار دیوونه شدیم تو هم یه بار دیوونه شو خب...با خنده و شوخی بحثو عوض کردم اما گویا به دختر دایی برخورد خخخخ به نظر خودم که حرف بدی نزدم که ناراحت بشه ..."نا"شو برداره راحت شه خو...حرف بدی نزدن که..زدم عایا؟؟؟اولش عذاب وجدان داشتم اما بعدش که چندبار حرفایی که زدم دوره کردم و چیز بدی توش نیافتم...بُژدانم باز آروم شد و رفت خوابید..اصن بهش قرص خواب آور دادم دیگه بیدار نشه..


+یه عشقه جدید یافتم :)))) اسمش:سُس سالسا میباشد...قبلا تا این حد دوسش نداشتم اما الان خیعلی دوسش دارم کم مونده آبگوشتم با سس سالسا بخورم :| البته مامانم خودش یه پا مامور بهداشته حق نداریم زیاد سس بخوریم برا همین دیگه سالسا نخرید تا آدم شم :/


+از خودم راضی نیستم برنامه ریزیم لِنگ در هوا مونده


+دلم برای خدا تنگ شده...داشتم نامه هایی که برای خدا نوشتمو مرور میکردم آبان ماه امسال فقط یه نامه نوشتم :((( آبانه پارساله 3تا :( ...واقعا که..خاک اَندر مخم که انقدر با بنده هاش حرف میزنم ولی تعداد نامه هام به خدا قده انگشتای دستمم نیست :( بیشترین نامه ای که براش نوشتم اردیبهشت امساله و همچنین اسفنده پارسال 7تا نامه...دلم برات تنگ شده خدا...نماز صبحمم قضا شد ...روم نمیشه بگم ببخشید:(((((( احساس بیشعوری میکنم.

  • سوفی ...

نظرات  (۹)

  • ژوکر تنها
  • خودمم دقیق یادم نی :))))
    پاسخ:
     :))))))))) 
    منم عاااااشق پفک لهیده ام:-)

    امیدوارم حال روحی و جسمیت روز به روز بهتر شه و بجای نشستن و فکر کردن به خزعبلاته منفی,یه هدف بزرگ پیدا کنی و براش تلاش کنی.
    احساس شوقی که در هدفمندی و تلاش هست رو از دست نده
    پاسخ:
    :))))) بزن قدش
    خوبم خداروشکر
    دارم هدفمند میشم مرسیییییییی
    کجایی؟؟؟!!!!:(((
    پاسخ:
    :( ببخشید عزیزم نبودم
    سلام چطوری گلم حالت خوبه نگرانم
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    آره قربونت برم خوبم....معذرت میخوام نگرانت کردم خانمی
    ان شاءالله که رعایت میکنن.
    سلام.کجایی عزیز؟ :)
    سلام خداروشکر که خوبی وهمیشه خوب و سلامت باشی.هم توی دلم و هم تودعاهام سهم ویژه ای داری. به یادتم.
    پاسخ:
    سلام عزیزه دل
    فدای مهربونیات منم به یادتم خانومی و دعاگوت هستم..امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم
    یعنی اون کاری که تو با اون پفک مادر مرده کردی، بچه های دهه 60 با ساندیس هم نکردن. والا بوخودا :))))
    پاسخ:
    مامانه پفکه کی مُرده؟؟؟ :((((((
    سلام
    خداروشکر که حالت خوبه عزیزم :)
    پاسخ:
    سلام عزیزم ممنونتم خانم طلا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">