نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

25.میم مثله مامانه خودم

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۰۶ ق.ظ

همچنان پی سی ترکیده و بنده قاچاقی میام نت


فردا یک شهریور تولد مامانمه...مامانم فردا 46 ساله میشه ...دلم براش میسوزه که دختر خوبی براش نبودم

به هیچ دردش نخوردم...فقط بار روی دوشش بودم...هیچ کاری نکردم که بتونه بهم افتخار کنه...اصلا نمیدونم ازم راضیه یا نه...

خودم که راضی نیستم از خودم......

مامانم دوستت دارم..همیشه باش....میدونم خیلی زجر کشیدی توی زندگی...خیلی صبوری...ممنونم که هستی...همیشه باش

کاش بتونم شادت کنم..کاش بتونم جبران کنم....عاشقه صداتم...عاشق شیطونیات و خندیدنات..عاشق وقتایی که باهم

کُشتی میگیریم و میخندیم...عاشق وقتایی که باهام با شوخی میرقصی و ادای رقصیدن درمیاری تا بخندم

دوستت دارم خیلی دوستت دارم....شرمنده ی خط های ریزه زیره چشماتم..شرمنده ی کمردرد و پا دردتم...

شرمنده ی دله شکسته و خسته تم...شرمنده ی دستای مهربونت...ببخش منو ...

خدا همه ی مادر پدرا رو حفظ کنه....


+قبلا همیشه مینالیدم میگفتم دلم شهرخودمونو میخواد از زندگی توی شهر غریب بدون فامیل خسته م اما الان با این که هنوزم این شهرو دوس ندارم اما خداروشکر میکنم که توی غربتیم و از خیلیا دوریم.....خوشحالم که زیاد نمیبینمشون...کاش از راه دور هم نمیتونستن آزار بدن و دل مادرمو بشکنن...دل بابامو.... خدایا شکرت که توی غربتیم...واقعا الان حکمتتو فهمیدم...شکرت..


+دلم برای بابا تنگ شده ..بابا بخاطر کارای بیمارستان و پیوند خاله همراشون رفته تهران...اونقدر دلم تنگه که هی مثل بچه ها بهونه میگیرم که گریه کنم...دیروزم بابا بهم زنگید دلش تنگ بود حتی گریه کرد ولی زود جلو خودشو گرفت...بغض دارم...اگه بخاطر خاله کوچیکه نبود اصلا تحمل نمیکردم...من بابامو مُخاااامممممممم عررررررررررررررررررر....مامان بابا هی به هم دیگه میزنگن یه ساعت یه ساعت درددل میکنن حرف میزنن ما رو هم جزو اشیا حساب میکنن اصن این وسط نقش چغندره کال رو داریم اصن انگار نه انگار ایشششش...حسودم شست پاتونه....


+اوضاع خوابم افتضاحه همون یه ذره خوابی هم که میرم همش کابوس میبینم...دیشب با گریه از خواب پریدم بلندشدم نشستم هنوز داشتم اشک میریختم...افتضاح بود :|

+خو دیگه ناله بسه...کم میام انصاف نیس همین کم نوشتنامم همش غرغر باشه.....

نظرات  (۱۰)

دل من تنگ شده کاش که پیدا بشوی
پاسخ:
دل منم خیلی تنگ شده بود اما دسترسی نداشتم به نت...ببخشید عزیزم...بووووووس
همیشه باید انتظار باشد در قصه دوست داشتن من تو را چشم در راهم
پاسخ:
منو ببخش عزیزم که چشم به راهت گذاشتم...شرمنده ام....
تولد تولد تولد مامانت مبارک. :)
ای جونم چه مامان جوونی داری. خدا حفظش کنه. ایشالا سایه پدر و مادرت صد سال بالای سرت باشه.
همه ما همین حس رو داریم بابا. منم همش فکر میکنم که دختر خوبی نبودم. ولی خب، یه وقتایی هم تقصیر خودشونه که ما بد میشیم. خب اونا هم باید شرایط سنی ما رو درک کنن. من که غرورم زیاد به دست پدر و مادرم شکسته میشه ولی خب، با این حال هرگز زحمت هایی که واسم کشیدن رو فراموش نمیکنم و از ته دلم دوسشون دارم.
پاسخ:
ممنووووووووووووووونم عزیز دلم :)))))))
مرسی ایشالا سایه ی مامان بابای تو هم همیشه بالا سرت باشه خانمی
اوهون منم از ته دل دوستشون دارم...هرچند بعضی وقتا وحشی بازی درمیارم یه چی در حد اورانگوتانم
تنها کاری مه میتونم فقط بریا مامانم بکنم اینه که دلم واسش بسوزه چون دختر خیلی بد اخلاقی داره
پاسخ:
منم :(((((((
آله خوبم
پاسخ:
خداروشکر دخترم :)
این  روزام تموم میشه......
میدونی این روزا نه میشه گفت کنار هم خوب وخوشیم نه این دوری و دوستیه فایده داره
منظورم فامیلتونه که دورید ازشون و......
پاسخ:
آره فقط کاش زودتر تموم شه
آره دقیقا
تولد مامانت مبارک :)
پاسخ:
مرسی عزیزم
تولدشون مبارک دست و روی این مادر را برای این دسته گلش باید بوسید.سلامت باشن و سایه پرمهرشون مستدام.
پاسخ:
فدای تو عزیزم سلامت باشی ایشالا تو خیلی لطف داری خانمی...همچنین پدرومادر شما
خخخ کاملشم خوندم :)))
در مورد اوضاع خوابت هم حرفی ندارم :|
پاسخ:
:/
تولد مامانت مبارک
انشالله سایشون همیشه بالاسرت باشه
شبیه چند سال پیش مایید.خداروشکر کن :(
پاسخ:
ممنونم عزیزم
خخخ هنو داشتم کاملش میکردم اومدی خخخ
ایشالا شمام آرامش داشته باشین خانمی بوسسسسس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">