نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

58.رسوای زمانه منم ...

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ
مامان بعد از زنگیدنه مامانه جنابه خواستگار خطاب به من: ببین طرف اینجوریه اونجوریه فلانه بهمانه
من: نـــــــــــــــــــــــــــــــــه هرجور میخواد باشه اصن به من چع من که گفتم نعععععععععععععععععععع
مامان:لجباز ...من میمیرم تنها میشی
من: نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع
مامان: دیوونه من که نگفتم قبول کن خودم میدونم هنوز زوده برات الانم نمیگم اینو قبول کن دارم میگم یکم به ازدواج برای چندساله دیگه حداقل فکر کن الان نه بعدش چی؟؟؟یکم فکر کن ببین چی از زندگی و آینده میخوای تا آخر که وره دله من نیستی آخرش یه بدبخته فلک زده ای رو باید بدبخت و بیچاره کنی. اینو هم باشه میگم نیان ولی برای بعدها فکر کن
من: نـــــــــــــــــــــــــــه :/ بعدش یه فکری میکنم الان نـــــــــــــــــــــــــــع
مامان: خدا عقلت بده
یک ساعت بعد من توی اتاق در حاله کتاب خوندنم که بابایی وارد میشود . الکی خودشو سرگرم میکنه با کامپیوتر...بعد از مدتی
بابا: میگم سوفی مامانت صحبت کرد در مورده....
من:نمیذارم حرفشو تموم کنه و میپرم وسط حرفش:آره صحبت کرد دیگه هم نمیخوام در موردش چیزی بشنوم
بابا: چرا؟؟دلیل منطقی بیار ...باید بدونم چه فکری میکنی باید راهنماییت کنم که اشتباه نکنی ..نمیگم جواب رد دادنت اشتباهه اتفاقا منم با این طرف مخالفم بعدم اگه به من باشه از خدامه تا همیشه پیش خودم باشی فکر کردی برای من آسونه ببینم یکی تو رو ازم بگیره؟؟؟ ولی خب آینده ی توئه من که تاابد زنده نیستم باید بدونم چرا میگی نه تصمیمت برای آینده چیه؟؟؟
من: دوس ندارم..همینجوری راحت ترم
بابا:نه این نشد .منطقی حرف بزن باهام...فکر چی رو میکنی؟؟؟با طرف مخالفی یا کلا با ازدواج؟؟
من:با هردو...من اصلا هیچگونه قصد و نیازی به ازدواج ندارم فعلا...
بابا با لبخنده شیطنت آمیز و چشمانه براق: سوفی میگم نکنه یکی زنگه دلتو به صدا درآورده ؟؟ها؟؟
من:واه باباییییییی این چه حرفیه
بابا:با من راحت باش
من: نخیرشم زنگ دلم به صدا درنیومده 
بابا: وای پس طبلی ناقوسی چیزیه؟؟
من: نه بابا سوت و کوره خیالت راحت هیشکی تو دلم نیس اگه بود بهت میگم قوله قول
بابا:پس چرا میگی نه؟؟هدفت چیه؟؟؟برنامه ت برای آینده چیه؟؟؟
من: براش توضیح میدم چشم انداز آینده رو براش ترسیم میکنم و قانعش میکنم
بابا: آهان خب حالا شد .این شددلیله منطقی حالا .خیالت راحت دیگه نمیذارم فعلا کسی بیاد و بره و این حرفا ...اما هروقت یکی زنگوله ی دلتو به صدا درآورد بهم بگو
من: پدره من زنگوله ماله ببعیه ولی چشم قول میدم الساعه خبر بدم :|

 گرفتاری شدیم هاااااااااااااااا فقط فاطمه فهمیده من از رده ی سیب زمینی سانان هستم و هرچی بخورم شکست عشخی مشخی نمیخورم.بقیه رو قول دادم به محض عاشق شدن و شکست عشقی خوردن یه اس فُرواردی بنویسم برا همشون ارسال کنم ...بابا خان این وسط فقط کم بود :| همینم مونده بدو بدو برم به بابام بگم:بابایی دلم زنگ زده...والاع 
  • سوفی ...

شنگولیسم

نظرات  (۷)

ای بابا سوفی تُو هَم ؟ خخخخ
قبلش ضد زنگ بزن تا دلت زنگ نزنه هار هار هار D:
هر جنس مخالفی به غیر از پدر غیر قابل اعتمادِ...چند روز قبل تو نت خوندم حتی مردهای عاشق هم خیانت میکنن کلا تنهایی بهتره :)
پاسخ:
به به چه عجب ازین ورا :))))))
خخخخخخخخخخ ها فکر خوبیه ضدزنگ میزنم خخ
آره والا این دوره زن و مرد غیرقابل اعتمادن
  • مستر نیمــا .
  • اولش میگین برنامه دارین.بعدشم میگین خواستگار و شوهر نیست :))))
    آخرشم پشیمون میشید
    پاسخ:
    خخخخخخخ یعنی در آینده قراره پشیمون شم ؟؟ :)))))))))
    چون حرفای سیاسی نهفته در اندرون این جواب و به ویژه ریتمش بود، از ادامه تحصیل باز میمانی.
    بفرما اینم چنتا ستاره خوشگل واست ****
    پاسخ:
    آخ جووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننننننننن
    ای ول بلاخره فارع التحصیل شدم خخخخخ
    ممنونم :))))))))))))))))))))))
    خب.....
    حالا زود باش بیا دلایل منطقیتو با رسم شکل توضیح بده بینم کلک :)  ٢ نمره
    پاسخ:
    چشم چشم دو ابرو مَماخ و دهن یه گردو سیخ سیخ یه گردن حالا یه گردیه تن ....
    بفرما رسم نموییدم 2نمره مو بده یه نیم نمره هم به خاطر ریتمیک بودنش لُدفن اضافه شود
    با تچکر :)
    سلام مرسی به وبم اومدی(:

    خب عزیزم چرا بی دلیل و منطق خواستگار رو رد میکنی 

    بی شوهری بیداد میکنه خواهر((((:

    :دیییی
    پاسخ:
    سلام خانومی :)
    خخخخ خانم طلا بی شوعری بهتر از روان پریش شدن از دسته شوعره
    راحت دارم زندگیمو میکنم کی بیشتر از بابام لوسم میکنه؟؟هیشکی
    پس همین جا جام خوبه :)))))))
    خخخخخخخخخخ

    سیب زمینی سانان :))))) 
    پاسخ:
    خخخخخخخ
    بلی سیب زمینی سانان
    گروهی از رفقا هم بر این عقیده اند از راسته ی چغندریان میباشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">