نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

21.رفیق قدیمی

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۱ ب.ظ

خلاصه زنگید و برداشتم زود از صداش شناختمش خاطره بود دوست و بغل دستیه دبیرستانم وایییی خیلی دلم براش تنگ بود البته باهم درارتباط بودیم اما فقط اس میدادیم اونم نه زیاد...سرکلاس اون میشد بابا من میشدم دخترش محدثه هم مامان بود خخخ بقیه ی بچه های کلاس خواهرای من و بچه های محدثه و خاطره بودن خخخ کلا دسته جمعی خاله بازی میکردیم

من:سلااااااااااااام

اون:حالا فهمیدی من کی اَم؟؟اسمم چی بود؟؟

من: آرهههههه خاطُره (برا شوخی بهش میگفتم خاطُره)

اون:آفریییییییییییییییییییییییین

من:خطتو عوض کردی؟؟؟

اون: نه این خط دوممه :) همه منو فوری از صدام تشخیص میدن ولی تو باید از رو اس هم تشخیصم بدی..حالا دیگه من فاطمه ام آره؟؟

من:خو شماره جدید بود ازکجا بفهمم...بعدم فقط یه نفر کرم داره اونم فاطمه ست نمیدونستم تو هم جدیدا کرم گرفتی و مبتلا شدی

اون:خخ من مبتلا بودم خیلی بیشتر از فاطمه

بهم گفت سوفی تو هنوزم مث قبلی اصن عوض نشدی همون دختره فروتن و بی شیله پیله و خندون و شوخی مثل بقیه خودتو برام نمیگیری برای همینه همیشه دوستت داشتم

منم گفتم:واقعا دوستم داری؟؟پس چرا کم پیدایی؟؟

اونم گفت: من تا کسی رو واقعا دوس نداشته باشم بهش نمیگم دوستت دارم دروغ نمیگم (راس میگه هیچ وقت حتی یه دروغم ازش نشنیدم)واقعا از ته قلبم دوستت دارم بعدم درگیری هاشو برام تعریف کرد و منم مشکلاتمو بهش گفتمو همو دلداری دادیم و خندیدیم

خلاصه کلی حرفیدیم و دردودل کردیم و بهم گفت بچه های دبیرستان با معلم زیستمون(یه معلم باحال و شوخ و بهترین معلمه دبیرستانم بود بیشتر باهم دوست بودیم تا معلم و شاگرد) دوره دارن دور هم جمع میشن و باهم میرن گردش و سینما و همه ی بچه ها هستن به جز تو و محدثه(محدثه هم اون یکی بغل دستی و دوسته صمیمیم بودو مامانه بچه های کلاس خخخ)و مرجان بقیه همه هستن جات خیلی خالیه

منم گفتم وایییییی جدی میگی من اصن با کسی درارتباط نبودم نمیدونستم

 گفت:منم خبرنداشتم معلم زیستمون بهم زنگیده گفته چرا نمیاین شماها ...دیگه مجبور شدم رفتم دیدم همه هستن به جز ماها از این به بعد هروقت دوره گذاشتن خبرت میکنم باید بیای محدثه رو هم بیار


+وای دلم برای همه شون تنگ شد هرچی نوستالژی بود اومد جلو چشمم یه حالی شدم بغضم گرفت خیلی دلم برای اون روزامون تنگ شد....

خاطره بهم خبر داد دوست زرتشتیم (دل آرام)هم چندماهه ازدواج کرده و توی دوره دیده بودتش...وای دلارامه من عزیزه دلم بود خیلی همو دوس داشتیم همش موقع بیکاری و زنگ تفریح مینشستیم کنار هم دین اسلام و زرتشت رو مقایسه میکردیم شباهتاشو درمیاوردیم میخندیدیم باهم دردودل میکردیم همش میگفت سوفی من عاشقتممممممم منم خیلی دوسش داشتم ولی یه دفعه همو گم کردیم چون دلارام اون زمان موبایل نداشت و ماهم خونه مونو عوض کردیم و کلا دیگه دور شدیم خیلی دلم هواشو کرد وقتی خاطره بهم اینو گفت خیلی ذوق کردم 


خلاصه با تلفن خاطره خیلی ذوق کردم خاطره هامونو زنده کردیم از بچه ها بهم خبر داد از اونایی که ازدواج کردن از بچه هاشون از درس و تحصیلشون آمار همه رو بهم داد ...


تولدش 2مرداد بود منم خوب یادم بود ولی اون روز واقعا داغون بودم و بهش اس ندادم برای همین بهش گفتم خاطره تولدت 2مرداد بود مبارک باشه ببخشید اس ندادم و بهش دلیلشو توضیح دادم اونم گفت تولده تو هم مبارک ماله تو27 تیر بود خوب یادمه ولی منم اون روز داغون و گریون بودم یادم رفت اس بدم و دیگه کلی به مشکلاتمون خندیدیم دوتایی

شب خوبی بود با این که حالم خوب نبود ولی با تلفن خاطره حسابی دلم باز شد و کیف کردم هنوزم ذوقش تو دلمه و بغض دارم بغضه عشق و خوشحالی و نوستالژی های زنده شده

حال جسمیم حسابی به هم ریخته ست داغونه داغون تا چندروز دیگه خوب نشم میرم دکتر فعلا منتظرم ...حال روحیم ولی حسابی شارژ شد امشب

خاطرهههههههههههههههههههههههههه دوستت دارم عزیزمی...دلم برای محدثه هم تنگ شد باید بهش زنگ بزنم خاطره و محدثه جزو بهترین دوستام بودن 

خداییش همه ی دوستام خوب بودن و دوست بد نداشتم یعنی فقط دوستای خوب رو نگه داشتم و انتخاب کردم و از بقیه دور شدم و از خودم دورشون کردم..

حمل بر خودستایی نباشه توی انتخاب دوست چه مجازی چه حقیقی خوش سلیقه م و خوب ترین و بهترین دوستا رو داشتم و دارم :))

خدایا شکرت بخاطره همه چی :*


نظرات  (۱۱)

سلام عزیزم چطوره حالت خوبی؟ نمیگی دلتنگتم؟ ظهور کن خانمی
پاسخ:
سلام عزیزمییییییییییییییییییییییییییییی خوبم خانمی تو چطوری
منم دلم تنگه ولی چه کنم که دست و بالم بسته ست
سلام روزت مبارک خانوم هزارتا بوس :)))
پاسخ:
سلام خانووووووووووووووومممممممممم روز تو هم با تاخیر مبارککککککککککککک
ماچچچچچچچچچچچچچ
سلام خانم خانمها حال و احوالت خوبه؟ الهی که همیشه خوب و عالی باشه حالت تبریک ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه س و روز دختر به دختر گل سرزمینم، دوست بهتر از گلم و همه دخترهای گل،پیشاپیش روزتون مبارک و آرزوی خوشبختی و سلامتی برای همه تون
پاسخ:
سلامممممممممممممممم نفسسسسسسسسس بامرام
خوبم شکر...ممنونمممممممممم عزیزممممم روز تو هم مباررررررررررررررررکککککککککککککککککک
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
ماچچچچچچچچچچ
  • یار عبد فاطمه
  • سلام علیکم
    اینطور که معلومه شما خیلی وقته دبیرستانو تموم کردی.من پارسال پیش خوندم و تموم شد.الان یکی از دوستای صمیمیم مثل خاطره شوماس همیشه خبرهاش دست اوله
    حدود دوهفته پیش حرف میزدیم و از دلتنگیمون میگفتیم.از روزهایی که دبیر شیمی مون که اقا بودن و جوون 27 ساله با هر کدوم از بچه ها حرف میزد ما براشون حرف در میاوردیم دختره عصبی میشد به دبیرمون میگفتیم میخندید. خخخخ
    وای چه روزایی بود.منظورم از حرف در اوردن این نیس که دیگه آبروشونو میبردیم فقط تو کلاس یکی از بچه ها بلند میشد میگفت:بچه ها فکر کنم یه عروسی افتادیم بعد کل کلاس میترکید
    پاسخ:
    سلام خانمی
    اره بابا من دانشگاهو هم تموم کردم
    خخخخ ز بس شیطون بودین شماها
    اخی
    منم وقتی دبیرستان تموم شد دپرسینگ حااااااد بودم
    بچه ها میگفتن نمیریم که بمیریم همو میبینیم مث قبل
    الان دلم میسوزه چقد غصه داشتم اون موقع هااا
    چقدآدما زود فراموش میشند  هعی
    پاسخ:
    آره واقعا آدمو زود همو فراموش میکنن زود به نبودنه هم عادت میکنن
    هعی دل منم برا دوران دبیرستانمون که بهترین دوران تحصیلیم بود تنگ شد الان چشام پراز اشک شد چه روزایی داشتیم...
    خداروشکر منم تو انتخاب دوستان صمیمی اشتباه نمیکنم هم مجازی هم واقعی :))))))
    ولی مجازی بهتره چون راحت تر میشه باهاشون حرف زد
    من که به خاطر تجربیات گذشته خیلی سخت میتونم به کسی اعتماد کنم فعلا که هم مجازی و هم واقعی از هرکدوم فقط یه دونه دارم که مجازیش توی عزیزی :)))))))))
    پاسخ:
    هعی لوله گاز..واقعا دوران قشنگی بود دیگه تکرار نمیشه
    اره مجازی آدم راحتتره باهاشون
    اوخی بیا بغلمممممممممممممممممممممممممم ماچچچچچچچچچچچچچچ
    عزیزی تو :)))))))))
  • نارین ♡ گلی
  • وای تنکس مرسی سوفی گلی :))
    پاسخ:
    خواهش میکنم باو کاری نکردم که نارین گلی :)))))))))))))
  • نارین ♡ گلی
  • خودشیفته دماغ خودت 
    پاسخ:
    خخخ :)) دماغه من که اُور دوز کرده خخخ
  • نارین ♡ گلی
  • اِ وا این برا پست های قبلی بود چرا آمد اینجا ببخشید
    خوبه که همچین ادم هایی هستن مثل فاطمه و محدثه دل آرامِ توی نوشتت :)
    بابا خوش سلیقه تو انتخاب دوست :)
    پاسخ:
    :)خخخ
    خو چه کنیم دیگه خوش سلیقه ایم ذاتا خخخ خودشیفته هم دماغته
    اره خوبه که خاطره و محدثه و دلارام هستن
    و خوب تره که توی وبم دوستای خیلی خوبی یافتم و بهشون آویزون شدم 
    دوستای صمیمی و عزیزم از همین وب یافتمشون مثل کنه خودمو بهشون قالب کردم خخخ :)))

    آخی....
    چه ذوقی داره وقتی یه دوست قدیمی زنگ بزنه.من که اینجور مواقع شرمنده میشم چرا که خودم بهش زنگ نزدم!
    دوست خوب یه نعمته. من دوستای مجازیم خیلی بهتر از دوستای حقیقی هستن. که یکیش تویی یکیشم همونکه مث توئه.خخخخخخ حسودی نکنیا، تو بهتری بوووووووووووووس
    دبیرستان 4 تا دوست صمیمی بودیم که البته گاهی وقتا فکر میکردم خیلی هم صمیمی نیستیم چون من از بقیه سربه زیرتر بودم، همیشه یه چیزایی رو ازم قایم میکردن که باعث ناراحتیم میشد. بگذریم. واقعاً بی معرفتن. شماره همو داریم ولی تا من خبر نگیرم، بقیه انگار نه انگار. از اونا کلا بریدم.وقتی یادم میاد فقط گریه م میگیره. البته یه دوست خیلی خیلی خوب دارم، مهدیه. فک کنم یادت باشه تو وب اولم میومد کامنت میذاشت. ولی اونم دیگه تا آخر تابستون ارشدشو میگیره. داره کارای رفتنشو انجام میده که واسه ادامه تحصیل بره. هروقت به رفتنش فکر میکنم، مث الان اشکم درمیاد.
    کاش هیچ وقت دوستی ها پایان پیدا نکنه
    پاسخ:
    آره خیلی ذوق داره به شرطی که اون دوست دوسته خوبی باشه 
    منم گاهی دلم ازشون میگیره که بی معرفت میشن ولی تا زنگ میزنن یا اس میدن یادم میره 
    خوحسودیم شد که...منو باس بیشترترتر از اون دوس داشته باشی هااااااااااااااااااااااااااااااااااااا میدونی که من دیکتاتور منش میباشم :/
    غصه نخور عزیزم منم دوره خیلی از دوستا رو خط کشیدم کلا از خودم دورشون کردم و حذفشون کردم فقط خوبا رو نگه میدارم 
    البته بازم احساس تنهایی میکنم چون با اونا زیاد راحت و صمیمی نیستم وقتی هم دوتا از دوستای خوبم فوت کردن دیگه کلا نتونستم با بقیه صمیمی شم ولی خب هنوز دوستیم و گاهی حالمو میپرسن و حالشونو میپرسم گاهی هم ناپدید میشن خخخ 
    اصن یه جوری ام که دوستام اگه تعدادشون بیشتر از سه چهارتا بشه استرس میگیرم من آدمه دوسته زیاد نیستم
    دوست یکی دوتا ولی از نوع خوب و باوفاش
    فعلا دوستای صمیمیم از دنیای مجازی دراومدن خخخ با بقیه زیاد صمیمی نیستم اونا بیشتر دردودل میکنن تا من خخخ با مجازیا صمیمی ترم جزو بهترین دوستامن :)
    آره واقعا رفتنه دوستای خوب سخته ایشالا همه دوستی های خوب پایدار بمونه
  • نارین ♡ گلی
  • لایک به منم سر بزن
    پاسخ:
    اصن خوندی؟؟؟ 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">