نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

17.چرندیات

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ب.ظ

نویسنده ها میتوانند از سیاستمداران موثرتر و حتی خطرناک تر باشند....آنها میتوانند بدون هیچ کِش مکش و جنجالی خیلی نرم و آرام عقایدشان را به اعماق مغز خواننده ی آثارشان تزریق کنند و به طرز مرموز و ناملموسی هرچند موقتی یا حتی لحظه ای او را با خود همراه سازند...نویسندگان میتوانند خطرناک باشند...در دنیایی که خیلی ها برخلافه اندکی دیگر دریافته اند که با زور کاری از پیش نمیبرند قلم میتواند ابزار موثرتری باشد...در زمان کنونی ..نه اصلا از همان گذشته...یا بهتر بگویم در گذشته که نویسنده ها و کتاب خوانها سروکله شان پیدا شد و در حال و آینده که نسل های جدیدتر سرو کله شان پیدا میشود...انسان باید مراقب باشد چه میخواند از چه کسی میخواند برای چه میخواند....مراقب کتابهایی که میخوانید باشید...مراقب وبلاگهایی که میخوانید هم...نوشته هایشان میتواند مثل بخارهای سَمیِ نامرئی فکر و روحتان را آلوده کند...به خودتان می آیید میبینید عقاید و فکرتان 180 درجه چپه شده است بخصوص اگر کمی بی تجربه و خام و سُست عنصر باشید...برعکس بعضی هاشان هم میتواند باعث رشد تصاعدی فهم و عقل آدم شود...در هر صورت آدم باید مراقب باشد چه میخواند و برای چه میخواند...باید یادبگیرد هرچیزی را که قشنگ نوشته شده بود فورا نپذیرد و جَوّ آرایه های ادبی و و لحن نویسنده نگیرتش...سبک سنگین کند مغزش را بکار بیندازد بعد اگر با عقل و منطقش جور بود باور کند یا بپذیرد و با نویسنده هم سو شود یا نشود....

+نمیدونم چراحوصله پست گذاشتن ندارم....هی مینویسم هی پاک میکنم هی مینویسم هی پیشنویس میکنم..خوددرگیرم...تا این پست رو هم پاک نکردم برم شاید خوددرگیریم تموم شد :|

  • سوفی ...

فرمایشات

نظرات  (۱۰)

خوب بود : )
پاسخ:
ممنون :)
دقیقا همینطوره که میگی. بعضی مطالب کم کم وارد ناخودآگاه آدم میشن و افکار رو تحت سلطه خودشون میگیرن جوری که اصلاً متوجه تغییرات نمیشی. مث همین فیلمای در پیت ماهواره ای که آسته آسته وارد ناخودآگاهت میشن و یدفه میبینی زندگی و افکارت همه تغییر کرده.
خدا لعنتش کنه (همونی که خودت میدونی کیه) واقعاً با حرفاش ذهنم رو تخریب کرده بود. هنوزم که هنوزه یه اثراتی ازش هست تو ذهنم ولی دیگه فهمیدم باید از خودم دورشون کنم.
پاسخ:
آره واقعا کم کم ذهنهیت آدمو تسخیر میکنن
اوهون میدونم کیو میگی اون که مهارت کامل داشت توی این کار واقعا با روانه آدم بازی میکرد
سعی کن بقیه ی اثراتشم به مرور زمان پاک کنی 
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • به شدددت با پست بالایی موافقم
    :)))))))
    پاسخ:
    به شدت ممنونم :)))))))))))
    انشاءالله شرح حالمون تغییر کنه
    پاسخ:
    ایشالا
    توکلت به خدا باشه دخملی :*
    صلا نمیخواهم برایم این و آن باشی

    کافیست وقتی با تو هستم مهربان باشی

    عشق است... من هرآنچه باشی دوستت دارم

    دریا اگر باشی... اگر آتشفشان باشی

    از ناگهانی اتفاق افتادنت پیداست

    باید برایم از خداوند ارمغان باشی

    باید بتابی بعد باران هایِ پی در پی

    در تیره روزی های من رنگین کمان باشی

    بگذار ماهِ آسمان مالِ خودش باشد

    وقتی تو قرص ماه حوض خانه مان باشی

    گفتند دریا شو تمام آسمان در توست

    دریا نخواهم شد مگر تو آسمان باشی....



    مهرداد نصرتی
    پاسخ:
    وایییییی خیلی دلنشین بود ممنونم خانمی
    بووووووووووووسسسسسسسس
    این قرطی بازیای بلاگ چیه باز؟
    میخواستم واسه پست بالا کامنت بذارم نشد!
    منم تپلم!
    پاسخ:
    قرتی بازیه بلاگ نیس قرتی بازیه خودمه خخخ کامنت دونیه اون پست رو بستم خخخ
    اوخ تو خو بیا بغلمممممممممممممممم مریم گلی ماچچچچچچچچچچچچچچچ
    مگه مخاطب خاصیم جز خدای مهربون وجود داره؟

    باور کن خدا دوست داره و منتظره بی صبرانه صداش کنی...

    نه مثل همیشه فقط برای خواسته های رنگارنگت...

    یه بار برای خودش
    پاسخ:
    نه فقط یه مخاطب خاص اونم فقط خداست
    خدا همیشه با معرفته
    قربونه دله کوچیکت خانمی
    ممنونم ...بووووسسسسسسسسس
    O_o
    پاسخ:
    :)
    خوبی دختره گلم؟؟؟
    سلام خانم نویسنده...
    الان این نوشته جنبه چی داشت دقیقا؟؟
    احیانا یه مقاله علمی پژوهشی نبود؟؟

    فدای تو بشم من....:)
    پاسخ:
    سلام خانمه نویسنده ترترترتر :)
    خخخ جنبه همون عنوانشو داشت
    خدانکنه خانمی...بوسسسسسسسسسسس
    نه پاک نکن خوب نوشتی :)
    آره باید خیلی دقت کنیم مخصوصا کتابا چون کتابا شاید به ظاهر چیزی نداشته باشن و در برخورد اول تاثیری نذارن ولی به مرور که از یه خواننده ثابت می خونی تاثیر بدی میذاره
    پاسخ:
    :)
    اره به مرور اثرشو میذاره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">