نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

75. ادامه پنچری

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ب.ظ

با سلام خدمت دو سه نفر مخاطب گرامی که هنو اینجا قدم رنجه می نمویند و بقیه ی ارواح گرامی که تردد می نمایند. عرضم به طولتون همچنان پنچرم. یه دکتر رفتیم یه مشت دارو داد کوفطیدیم سه روز خوب شدیم بعدش سه و نیم برابر بدتر شدیم یعنی حیف باکتری های مفید دستگاه گوارش و فلور میکروبی طبیعی بدنم که این آنتی بیوتیکا به فناشون داد وگرنه میکروب مضرها که همچنان مقاوم تر از قبل پا برجا دارن جهاد میکنن اصن یه وعضی الانم با دارو گیاهی و دوا درمون خونگی زنده م. 

مَخلص کلوم هنو زنده م. شماها هم زنده این؟(ارواح گرامی از زنده ها پرسیدم، شما زحمت جواب دادن نکشین همین که زحمت عبور از لا به لای تار عنکبوتای اینجا رو می کشین مخلصیم اصن )

نظرات  (۶)

  • خانم لبخند
  • ان شاء الله بهتر شید :)
    ماهم زنده ایم!
    پاسخ:
    ممنونم :)
    ایشالا همیشه سالم و تن درست باشین
    آنتی بیوتیک ورودی یاعث از بین رفتن میکروب های موجود در روده کوچک (یعنی محلی که غذا هضم و جذب میشه ) میشه این باکتری ها به هضم غذا کمک می کنن مرگ این میکروب ها باعث اختلال در جذب مواد غذایی مفید مثل ویتامین ها میشه و در نتیجه ی این عدم جذب ویتامین بیماری های متعددی از جمله آلرژی های مختلف به وجود میاد ...
    پاسخ:
    ممنونم از توضیحاتتون.. سپاس فراوان :)
  • محمد حسین
  • یعنی حیف باکتری های مفید دستگاه گوارش و فلور میکروبی طبیعی بدنم که این آنتی بیوتیکا به فناشون داد 


    کم تر بلاگ با سوادی دیدم که فرق باکتری خوب و بد رو بدونه ...! 

    آفرین !!!
    از بین رفتن باکتری های خوب باعث آلرزی هم میشه ایضا !!!
    پاسخ:
    ممنانیم استاد
    جدی؟؟؟؟ اینو نمیدونستم چطوری باعث آلرژی میشه خیلی دوس دارم بدونم مکانیسمشو
  • ژوکر تنها
  • یعنی تو لووووووووووووحت
    جمع کن خودتو باو. یه تکونی به خودت بده.
    الکی مثلاً من خیلی نَفَراخَم!!!
    عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
    من حالم بده . از این زندگی بدم میاااااااااااااااااااااااد. دلم میخواد بمیرممممممممممممممممممممممممم :(((((
    پاسخ:
    تکون بدم؟؟ نانای کنم یهنی ؟ :))))  خو تو جمع که زشته خدامرگم... 
    تو غلط کردییییییی یه بار زندگی میکنی باو حالشو ببر :)))) خوشا کوری که عصاکش کور دگر شود خخخخ
    خوب شی الهی
    پاسخ:
    ممنونم عزیرم... تو ازون مخطبای باوفایی که باوجود بی معرفتیه من ولی بازم بهم سر میزنی :)
    خداروشکر که زنده ایی ماهم زنده ایم خداروشکر :|
    برات سلامتی و شادابی و آرامش آرزو میکنم

    راستی سلوم(سوفی طور) :))))
    پاسخ:
    خداروشکر الهی کلی زنده باشی :)
    ممنوووونم همچنین
    سلووووووم به روی ماهت به چشمون سیاهت :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">