نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

79. چی بگم والا

دوشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۴۳ ب.ظ

با درود فراوان :|

هرچند ماه یه بار اینجا ظهور میکنم شورشو درآوردم گندشم درآوردم گذاشتم کنار شورش :/

دچار کمبود وقت و حوصله و گشادیسم می باشم...

اینجاست که میگن: سه غم آمد به جانم هر سه یک بار/ بی وقتی و فقدان حوصله و گشادیسم و غم یار... حالا چهارتا شد این چهارمیشم باشه برا خوشگلی الان مُده

باشگاه جدید هم بسی کیف ناک شده ،هرچند روز اول خیعلی حالگیری بود الان ولی خوبه

قریب به نود درصد لاغریم فقط جهت ادای فریضه ی زِ سستی کژی زاید و کاستی حضور به هم می رسانیم فقط یه نفر مقداری اضافه وزن داره ...

جَوّ ما را بگرفت یه حرکت انتحاری زدیم رفتیم 29 دو تا شش ( مدرسان کثیف) ثبت نام کردیم بچسبیم به درس الان از حرص اون پولی که دادم برا ثبت نام نشستم سر درس و مخش :| یعنی انگیزه ای که زنده کردن اون پول بهم داده صدتا افق روشن پیشرفت علم و دانش نمی تونست بده... پول دوست هم کش شلواراتونه... وضع اقتصادی خرابه میفهمیننن ؟! علف خرس که نیس .. اصن بخاطر اون پول هم شده باس عرشد قبول شم 

خلاصه که پول چیز خوبیه باعث پیشرفت علم و دانش میشه حتی :|  و اینگونه بود که سوفی به راه راست کج گشته و قدم در وادی علم و دانش نهاد.

یه سلامی هم بکنم به شپش هایی که تو کیف پول و عابر بانکم دارن رقص باسن میرن. سلام گوگولیا ^-^

و من الله توفیق... 

  • سوفی ...

نظرات  (۳)

ای خدا تو رو نکشه دختر. روحمو قلقلک دادی. الان روحم از جسمم شیش هیچ جلوئه خخخخخ
با این همه طنز در نوشتار و گفتار حکما باید نسبتی با ژوله یا مهران مدیری داشته باشید ((: 

والا... 
خخخ پس راز مدرسان شریف اینه 
همه بخاطر پولشونم که شده میچسبن به درس :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">