نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

خدا به خیر بگذرونه

سه شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۰۶ ق.ظ

شدیدا محتاج دعام :(

  • سوفی ...

بهار نارنج قلبه من

نظرات  (۴)

سلام
خوبی؟انشالله که خیره
پاسخ:
سلام عزیزم
اوهوم خطر رفع شد خخخخ
منم همین طور:) 
پاسخ:
ایشالا هرچی خیره رخ بده براتون
دعا دعا دعا دعا :)
الهی که مشکلت حل بشه گلم 
ماچ  بوس
پاسخ:
ممنوووونممم عزیزم فکر کنم حل شده باشه هیچ مرگم نی خخخ 
  • خانم لبخند
  • ان شاء اللـه حل میشه :)
    چشم دعات کردم همین حالا :)
    پاسخ:
    ممنووووووونمممممم :) الهی که لبت همیشه خندون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">