نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

20.

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۳ ب.ظ

بعد از مدتها کتابمو گرفتم دستم خیر سرم مثلا درس بخونم...بعد از اونجایی که بابایی خانِ شیطون بلا هروقت من میخوام بدرسم فیلم دیدن یا بازی کردن یا بیرون رفتنش میگیره امشبم گیر داد گفت بیا اسم فامیل بازی کنیم ..هرچی گفتم پدره من بیخیال حالش نی بذار درس و مخشمونو بوخونیم..گفت:ول کن بابا نه بازی میکنی نه درس میخونی بیا بازیییییییییی بیا بازی بیا اسم فامیل بیا اسم فامیل بیا بیا...هیچی دیگه دیدیم کودکه درونه پدره عزیزمان آروم نمیگیره نشستیم منو بابایی و آبجی کوچیکه سه تایی اسم فامیل بازی کردیم روده بُر شدیم از خنده چون بابایی آقا همش چرت و پرت مینوشت و تقلب هم میکرد ...با آبجی زمین رو از خنده گاز میزدیم از دست شیطونی های بابا...حیف حال ندارم سوتی ها و تقلب و شیطونی هاشو شرح بدم ...خیلی باحال بود...آخرشم قرار بود هرکی باخت بستنی بخره که با این که بابا برنده شد(البته با تقلب)چون من و آبجی کوچیکه پول نداشتیم و شپش ته کیف پولمون پارتی گرفته و داره آفتاب بالانس مهتاب بالانس میزنه بازم بابایی خان قرار شد بستنی بخره ...

الانم پشته کاغذه اسم فامیلش نقاشی یه زن و مرد کشیده میگیم چرا انقد خانمشو زشت کشیدی؟؟میگه:چون اگه زنش خوشگل باشه میدزدنش :| توجیهش صاف تو لوزالمعده م :/


+اصلا چه معنی دارد بچه از بابایش ببَرد...باباها همیشه باید بَرنده باشند :)


نظرات  (۱۴)

عالی

بود دوست من
پاسخ:
ممنونم عزیزم :*
  • ســــارا تــــک
  • چه عکس قشنگی

    پاسخ:
    چشات قشنگ میبینه :)
  • یه دختر تنها
  • ان شاءلله که همیشه با بابای مهربونت زندگی شادی داشته باشی
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم
    شرمنده م هنوز نتونستم برات آدرس اون سایت رو بفرستم ببخش منو روم سیاه
    ارادت تو درس خوندن در برابر اراده من لنگ میندازه ها.خخخخخ
    ای جانم، بازم ماجراهای سوفی و باباش . چقد دوس دارم این پستاتو. الهی همیشه سایه پدر و مادرت بالای سرت باشه عشقولی من . 
    بوج بوج :)
    پاسخ:
    خخخ اصن مگه من اراده هم دارم عایا؟؟؟؟
    فدای تو بشم من بوسسسسسسسسسس :)
  • نارین ♡ گلی
  • خخخخخخ 
    پاسخ:
    :)خخخخ
    کجاش زود؟!!!! اتفاقا وقتش خوبه که قبلا بهمن 94 بود الان اردیبهشت 95 نسبت به قبل که بهتره
    پاسخ:
    خخخ نخندیااااااااااااااااااا من حواسم نبود فکر کردم کنکور وزارت بهداشتو میگی آخه اون خرداد برگزار میشده خخخ
    حواس ندارم :)))))))))))
    ای وللللللللل خوشحال شدم خخخ
    رفتم سایت سازمان سنجش اطلاعیه شو دیدم :)
    ممنونم بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
    یادم رفت بگم فک کنم تاریخ آزمون ارشد و عوض کردن و شده اردیبهشت 95
    پاسخ:
    عرررررررررر چقدرررررر زوددددددد چرا اینجوری میکنن عررررررررررررر
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • مادر بنده نیز مواقع درس
    همینجوری بازیش می گرفت!!!!
    :/
    پاسخ:
    خدا حفظشون کنه جیگرررررررن
    خُدا 

    تَـنها اِسمی اَسـت کـه هَـر کُـجا صِـدایـَش زَدَم گُـفـت : جـانَـم !
    پاسخ:
    واقعا همینطوره
    هیچکس خدا نمیشه
    براستی که باید اینگونه باشد....
    پاسخ:
    آری دختره گلم
  • ✿شمیم زندگی✿
  • :)
    پاسخ:
    :)
    شما خییییییییییییلی باحالین :))))))))
    ماشاالله به شما :)))
    پاسخ:
    فدای شما :)))))))
    مرسی پدر ...چه با حال : )
    پاسخ:
    :)
    خدا باباتو برات حفظ کنه
    چه بابای پایه ای
    به منم بسر خوشحال میشم:)
    پاسخ:
    ممنونم سلامت باشین
    کله میزنم شاد شی :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">