نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

72.

سه شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۴۵ ب.ظ

دلم برای خودم تنگ شده است.... مفنامیک اسیدِ عزیزم اثر کرده است و در مرز خواب و بیداری به سر میبرم .... روی تخت دراز کشیده ام و دارم فکر میکنم این روزها روزهای آرامی ست ، روزهایم با درس خواندن میگذرند بدون هیچ رویداد یا هیجان دیگری ،این روزها آرامند البته گاهی آرامششان مرا میترساند ولی میخواهم خوش بین باشم،یادم می آید پارسال همین موقع آرزوی چنین روزهای بی اتفاقی را داشتم آنقدر که خسته و لِه و زجرکشیده بودم و اشک ریخته بودم،پارسال و سال قبلش این روزهای پاییزی ام درد داشتند... با خودم میگویم روزهای راکدِ ساکن شاید برای خیلی ها کسل کننده باشند اما برای من بعد از آن روزهای سیاه و خاکستریِ پُررنگ لازم و شیرینند... حالا اگر کمی هیجان مثبت هم قاطی شان شود که چه بهتر... خدایا شکرت 

... خوابم می آید.

+ جواب کامنتا رو بهدنا میدم :) اصنم فراخ نیسم تازشم

  • سوفی ...

نظرات  (۳)

  • محمد حسین
  • اسطوخودوس بخورید به جای مفنامیک اسید :))
    پاسخ:
    نداشتیم تو خونه خب :)
    ان شالله اتفاقات خوبی برات می افته عزیزم:)

    راست میگی بی اتفاقی بهتر از اتفاقات بده :(
    پاسخ:
    ان شالله برای تو هم عزیزم
    اوهون :(
    سلام
    روز بخیر
    خوشحالم آشنا شدم باهاتون
    کمُ بیش میشه گفت بعــــــــضی از پست هاتون رو خوندم اما الان اینقدر ضعف دارم که چشمام داره سیاهی میره
    از اینجا رد میشدم گفتم یه عرضِ ادبی کرده باشم
    :))
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم از لطفتون خوش اومدی دوس عزیز :)
    خدمت می رسیم جهت عرض ادب سر فرصت :)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">