نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

3.شکست عخشیِ عظیم

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ق.ظ

امشب یکی از سخت ترین شکست های عخشیمو میل کردم

برای تجدید روحیه خانواده خواستن ما رو ببرن همون کافی شاپ همیشگی که ازش ذرت مکزیکی میگیرم

من فقط ذرت مکزیکی های اونجا رو دوس دارم جاهای دیگه خوشمزه درست نمیکنن 

یا باید خودم درست کنم یا از اون کافی شاپ بگیرم

خودم که درست میکنم زیاد روحیه م شنگول نمیشه اما وقتی حاضر آماده و خوشمزه از اونجا میگیرم کیف میده

وقتی رفتیم دیدم وای خاک بر سر شدم اون کافی شاپ بخاطر تعمیرات بسته ست ...

بدجور شکست عشقی خوردم آخه شاید

کلا از اونجا رفته باشه و دیگه اونجا باز نشه عرررررررررر 

از مغازه روبه روییش بابا رفت برام ذرت گرفت...افتضاح بود..افتضاحححححح

خلاصه نه تنها روحیه م خوب نشد حالمم گرفته شد شکست عخشی هم کوفط نمودم برگشتم ...

هق هق فین فین..عررررر :((

برای جبرانش یه بلوز ناز دخترونه و البته ارزون خریدم برا خودم... :دی


+تا دیدم اون کافی شاپه بسته ست و دارن تعمیرات میکنن گفتم: وای خاک برسرم حالا چیکار کنم..

خاله با این حرکتم ترکید از خنده  ...بابا هم گفت غصه نخور حالا یه جا رو پیدا میکنم که ذرتاش مث اینجا خوب باشه

عشقه عزیزم ذرت مکزیکی جان از دستم رفت....

الان من یه شکست عخشی خورده ام  

رعایت حالمو بکنین باهام با ملایمت و ملاطفت رفتار کنین نرم مُهتاد شم یه وقت.

  • سوفی ...

آنچه گذشت

شنگولیسم

نظرات  (۱۶)

جای تامل داره چنین متن های های عمیق و پر محتوایی :دی 
پاسخ:
خخخخ آره خداییش جای تامل داره
خداوکیلی چرت تر از نوشته های من جایی دیدین؟؟؟ :))))))
:دی تر خخخخ
  • نارین ♡ گلی
  • اخی دلم برات سوخ انشالله موف بیرون میای خخخ
    پاسخ:
    میسی :)) برام دعا کن
    مخصوصاالان که دیگه دیابت گرفتم و باتوجه به اینکه ذرت مکزیکی کربوهیدرات داره و یکم برام ضرر داره نمیتونم بخورم.............. من شدم مثع ببیی توی کلاقرمزی
    پاسخ:
    قربونت برم غصه نخور اینجوری نمیمونه بعدا میتونی گاهی یکم بخوری...یه دلخوشیه دیگه جایگزین ذرت مکزیکی کن
    Oh Oh پس یه دوره ی سخت پیش رو داری ... سر بلند ازش بیرون بیای .. : D
    پاسخ:
    اره واقعا روزهای سختی پیش رو دارم
    ممنونم
    گاهی نخوردن همون ذرت مکزیکی ادمو نابود ترازاونچیزی که فکرمیکنی میکنه....
    پاسخ:
    آره..بعضی وقتا آدم نیاز داره توی اوج فشار روحی به یه چیزی پناه ببره که حتی برا یه لحظه هم که شده فشاره روحشو کم کنه
    منم اینجور مواقع به اون ذرت مکزیکیه خاص پناه میبردم...حالا دیگه ندارمش ....
    اره خداییش اونروز خعلی شادمان گشتیم
    پاسخ:
    خخخ حقم داشتی شادمان گردی خانمی نوش جونت ایشالا همش از این شادی های دلچسب
    ولی اصن من فک نمی کردم اینجوری هم بشه به دیگران کمک کنیم.
    پاسخ:
    میدونی منم قبلا همین فکرو میکردم و افسوس میخوردم ولی بعد چندتا نمونه دیدم که تونستن 
    فهمیدم اگه بخوام میتونم با توان کم هم همچین کاری کنم
    حتی اینجوری شاید شیرین تر هم باشه
    منم ذرت مکزیکی خیلییییییییییییی دوسدارم...
    پاسخ:
    آفرین معلومه خوش سلیقه ای :)
    آخیش رقیبم از میدون به در شد!!!!
    پاسخ:
    اوخی ای جونممممممممممم
    بیا بغلم
    بابا رقیب چیه هیچی به پای تو نمیرسه شیطون بلا
    اووووف شکست عشخیت منو کشته
    پاسخ:
    خخخ چه کنیم دیگه :)))))
  • مریم (روزهای زندگی من)
  • وای سوفی جان دست رو دلم نذار که خوونه...
    یه شیرینی سرا بود من عاشق شیرینی خامه ایاش یودم اصن میمردم براش کیکای تولدمو همیشه از اونجا میگرفتن
    با صاحبش دوست شده بودم البته جای بابام بوداااا
    همش میگفتم این آقاهه اگه از این شهر بره اگه بمیره من چیکار کنم؟!
    دعا برای سلامتیش درصدر دعاهام بود همیشه!
    اما میدونی چی شد؟
    یه روز در کمال ناباوری دیدم مغازشو به یه ابزار فروشی تغییر کاربری داده!
    بعد از گذشت 3ساااااااااااال هنوز از اونجا رد میشم بغض گلومو میگیره:(((((((((((((((((((((((((((((((
    پاسخ:
    عررررررررررررررر 
    پس تو هم با من همدردی 
    خیلی حس بدیه شپَلَق میخوره تو ذوق آدم :((((((((((((((
  • مهدی زارع
  • سلام

    من که از عخش شما خوشم نمیاد ...

    پاسخ:
    سلام
    والا حق دارین الان منم که از یه مغازه دیگه از اون عخشا خریدم ازش متنفر شدم ...
    ممنونم :)
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیزم :)
    وای درکت میکنم :(((
    اونقدر بده که نگو...
    راستی یادم رفت مبارکه ^_^

    پاسخ:
    اوهون له شدم اصن :| 
    قیافه م دیدن داشت شبیه طفلکیا شده بودم :/
    ممنونم عزیزم منم یادم رفته بود به تو تبریک بوگویم... :)
    مبارکه اینجا نازنینم...:*:*

    یارت از دست رفت؟ ای وای!!:))
    پاسخ:
    فدای تو بشم ممنونم عزیزم
    اره بدجورم از دستم رفت..داغش موند به دلم :| عرررررر
    این دم آخری خوشمزه تر شده بود
  • امیرعلی فرمانی
  • مطالبت عالی بود رفیق 
    خوش حال میشم به وبم یه سر بزنی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">