نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

سر قولش نموند...رفت

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ق.ظ

خاله کوچیکه رفت...

قول داده بود تا پیش از عید خوب شه برگرده پیشم....


دیگه لازم نیست برای سلامتیش دعا کنین...

برای شادی روحش دعا کنین لطفا....


+خدایا صبوری ام را دعا کن

نظرات  (۱۲)

  • مستر نیمــا .
  • خدا رحمتشون کنه
    :(
    پاسخ:
    ممنونم
    خدای من!:((
    واقعا متاسفم
    مادربزرگ منم دو روز قبل از خاله ی تو رفت:(
    روحشون شاد
    حتماخداازدل اون خبرداشته ومیدونسته که اگه بره راحت تره ماهیچ وقت نمیتونیم قاطعانه درمورد مرگ ادم ها به جز خودمون حرف قاطعانه بزنیم.
    باورم نمیشه توکه گفته بودی خالت داره خوب میشه. ینی واسه همیشه رفت
    ؟!!
    وااااااااااییییییییییییییییی متاسفم....
    روحش شاد :(((((((

    سلام

    روح خاله بزرگوار شاد...

    تسلیت به شما و خانواده محترم.

    با تشکر از دوست مشترک که اطلاع رسانی کرده است.

    سلامت و شادکام باشید و غم نبینید...

    سلام گل خوب روزگار اگرچه مرگ پایان کبوتر نیست اما روزگارِ تهی از بودنِ عزیزانمان خوش نیست.دوری عزیزشمارو تسلیت میگم وشریک غمت هستم.دلت خالی از درد و باران و غم را برتو راه بسته باد
  • طفل کبیر
  • فاتحه ...
    خدا بیامرزتش 
    چرا فوت شدن
    آخ :(
    تسلیت میگم.
  • آی جان قز
  • وای نه!!!!
    خدا رحمتش کنه
    دلم میخواد گریه کنم خیلی
    خدا صبر بده
  • بآنو نارینـ
  • واقعا متاسفم خدا رحمتشون کنه ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">