نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

19.اعصاب مصاب تعطیل

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۳۶ ب.ظ

خدا آدمو گاو کنه ولی گیره آدمِ گاو نندازه 

سوفی علیه سلام( اَرواحُنا فداه)


+بعضیا به تنهایی خودشون یه طویله گاون به همین سوراخ جورابم قسم...والاع :|

  • سوفی ...

فرمایشات

نظرات  (۹)

بـــــــله...
خخ..جالب بود...
پاسخ:
:))
  • نارین ♡ گلی
  • خخخخخ قسم زیبایی بود 
    پاسخ:
    :)))))))))))))
    گاو های زندگیتان با تپل ها جابجا شوند الهی!
    آیکن مشت به سینه به صورت مداوم!
    پاسخ:
    خخخ آمییییییییییییییین
    اوخ اوخ مشت نکوب به سینه ت عزیزدلم بیا بغلمممممممم حرص نخور
  • ماسال نیوز
  • موفق باشید
    پاسخ:
    سلامت باشین
    اگه همه یه دست گاو باشن خوبه ولی یه گاو بین ادم نمیشه...که از این نمونه ها زیاده : /
    پاسخ:
    دقیقا حرف منم همینه 
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • شما حرص نخور!
    :/
    پاسخ:
    فقط به خاطر شما چشم :)))))))))))
    :|
    پاسخ:
    :(
  • ✿شمیم زندگی✿
  • عجب!!!
    پاسخ:
    بهله دیگه چ کنیم :|
    بعد اونوخت اگه تو گاو بشی,گیر من میفتی,بعدش منم باید همین جمله رو بگم.بعد من گاو میشم,بعد ....
    و اینگونه بود که کل زمینیان گاو شدند.خخخخخ
    پاسخ:
    بابا اگه کل زمینیان گاو شن کمتر اذیت میشن اینجوری با این وضعه الان گاو سانان رومخه آدمیان دارن جفتک میندازن همو هم درک نمیکنن اونجوری همه یکسانن همدیگه رو بهتر درک میکنن بلاخره گاو با گاو راحتتر کنار میاد زبون همو بهتر میفمن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">