نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

8.خوب شو

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۴ ب.ظ

امروز حسابی به مونس رسیدگی کردم کلی هم تحویلش گرفتم و نازش کردم....بعدم حسه باغبونیم وَرقُلمبید و تصمیم گرفتم قلمه ش بزنم و قلمه زدم...وقتی داشتم شاخه شو میچیدم قلمه بزنم حس بدی داشتم انگاری دارم انگشت بچه مو میبُرم..کلی ازش معذرت خواستم و دلداریش دادم ...خشک نشه یه وقت با این باغبونی کردنم ...آیکُن:ناخن جویدن

  • سوفی ...

بهار نارنج قلبه من

نظرات  (۱۳)

قسم به تمام دوستت دارم های دنیا عشق زیباترین گل دنیاست... سلامی سرشار از سلامتی به گرمای آفتاب سوزان تابستان و تبریک عید،طاعت قبول و حاجت روا... تولدتم اگه درست یادم مونده باشه امروزه که اونم تبریک میگم happy happy* صد و بیست سال بهتر ازاین داشته باشی و بهترین های دنیا سهم تو... یک گل،ده گل، صدگل،صدها گل اینجا آنجا هرجا گل همه شونم تقدیم به تویی که خودت گل روزگاری هرلحظه و ثانیه زندگیت عید باشه
پاسخ:
ووی سلام خانمی
قربونت برم من مهربوووووون مرسی عزیزم 
عید گذشته تو هم مبارک
ممنونم یادم بودی مهربون
ایمیلتم هنوز جواب ندادم هعی وای روم سایه :(
بووووووووووس
  • مریم (روزهای زندگی من)
  • خوش به حال مونس که تورو داره
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم...ولی خوش بحالش نیس طفلی رو اصن بهش نمیرسم
    ایشالله مونس هم زودی سرحال شه و تو خوشحال باشی :*)
    پاسخ:
    ممنون عزیزم..ایشالا :*
    منم یه آلوئه ورا دارم که خیلی بزرگ شده با کلی بچه دوروبرش
    پاسخ:
    خدا برات حفظش کنه عزیزم :*
    فقط کاکتوس : |
    پاسخ:
    کاکتوسمو پارسال از دست دادم :(
    سلام
    خداروشکر
    ان شالله که خوب میشه و حسابی گل میده :)
    پاسخ:
    سلام
    ایشالا
    ممنونم بوس
    بازهم ممنون ان شاءالله امروز عصر ساعتای شش یا فردا میام منتظر باشید
    پاسخ:
    قربونت برم برو به کارات برس منم دیگه کم کم باید برم
    چشممم دختره عزیزم منتظرت میمونم :*
    پس باشه امروز یکم کار دارم باشه میام ... فردامیام
    پاسخ:
    قربونت برم هروقت وقت داشتی بیا عزیزم بوسس
    نمیدونم امیدوارم
    پاسخ:
    مطمئن باش درست میشه دختره گلم امیدوار بمون..ناامید نشو خانمی
    کاری نکردیم...................
    پاسخ:
    قربوست..
    چقد روابط عمومیت بالاست دوست عزیز
    پاسخ:
    من؟؟؟؟؟من روابط عمومی بالاس؟؟؟؟؟
  • ژوکر تنها
  • عزیزمیییی.  💋💋💋���💋
    پاسخ:
    فدات جیگرررررررررررررررررررررررررررر
  • ژوکر تنها
  • نه عزیزکم نترس. شمعدونی رو قلمه بزنی زود میگیره. اتفاقا خیلیم الان خوشحاله
    پاسخ:
    عه جدی؟؟ خداروشکر ...ممنونم ژوکر جونم ماچچچچچچچ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">