نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

59.اگر خدا بودم...

شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ب.ظ

اگر مثلا خدایی نکرده بنده خدا بودم

آن وقت به همه ی انسانها امر میکردم به جای سیب,

 آلبالو را نماده عشق و احساس قرار دهند...


+اگر بیماری فشار خون وجود نداشت شاید میگفتم آلبالوی نمک زده ...

اما حال به آلبالوی خالی بسنده مینموییم تا

بندگان فشارخونی نیز از نعمت عشق و احساس بی بهره نمانند...

+فشار خون را هم از بین نمی بردم تا تنبیهی باشد برای بندگانمان تا 

مراقب تغذیه ی خود باشند و هر چه دمه دستشان آمد زارت نفرستند درونه خندقه بلا (منظور همان شکم است)

باشد که رسدِگار شده و راه خیر در پیش گیرند و از آلبالوهای زندگیه خویش لذت برند..بعدش هم لُدفن از ما تشکر بنمویَند

نظرات  (۶)

آلبالو یکم ...البته یکم بیشتر از یکم ترشه، گیلاس بهتره :)))
پاسخ:
نوعچ فقط آلبالو
آلبالو؟؟؟؟
میوه ی عشق؟؟؟؟
اونوقت از هر صدتا عاشق,نودتاشون افت فشار داشتن و گیج میرفتن:)))
پاسخ:
بعله دیگه آلبالو نماد عشق
وا مگه حتما باید بخورنش مثلا سیب نماد احساسه همه عاشقا زار زورت سیب میخورن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اوجشم بخوان بخورن یه نرموله نک بهش بزنن فشارشون نیفته..من از مواضعم کوتاه نمیام فقط و فقط آلبالو
بعدم آلبالویی که من میگم یک عدد انسانه بخورمش که هم آدمخوار میشم هم قاتل هم بی آلبالو :(((((( 
شما عشقتو میخوری یهنی؟؟؟؟؟؟؟؟ o_O
الان قانع شدی عایا؟؟؟؟؟؟؟ :)
چقدر هشتگ میاد به لحن این نوشته! شنگولیسم!!
پاسخ:
:))))) لطف داری جیگر
تو روحت،دهنم آب افتاد :/
پاسخ:
:))))))))) هوووووووووفففففففففففف تُررررررررررررررررررششششششششششششش
خوشمزهههههههههههههههههههههه بههههههههه بهههههههههههههه
الان بهتر شدی؟؟ :)
حالا خوبه به فکر فشار خونی ها هم بودی!! :)
پاسخ:
گفتم دلشون میخواد گناه دارن :)
ای من به فدای تو...
چرا اینقد منو شرمنده میکنی قشنگ نازنینم... :*:*:*

روانی من...
:*:*

نمیتونم هیچی بگم! البته اگه درست فهمیده باشم که این پست رو برا من زدی!! :)

چه خود شیفته ام من... :)) :))


پاسخ:
خدا نکنه البالو خوشمزههههههههههههههههههههههه
 قشنگ قیافته :)))))))))
روانی هم دماغته
درسته دیگه پست آلبالویی بود دیگه 
 خودشیفته هم جورابته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">