نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

55.روزی اگر من نباشم-قسمت دوم

پنجشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰ ق.ظ

ادامه...

8-کی موقع درس خوندن همش اِتودشو گُم کنه و کل اتاقو زیر و رو کنه تا پیداش کنه بعد ببینه همون کنار دستش بوده؟؟؟

9-کی یادش بره حوله های حموم رو دو روزه توی حیاط جاگذاشته؟؟؟

10-کی موبایل کوک کنه صبح زود بیدار شه بعد موبایلش زنگ بزنه بعد بیدار شه هرچی فکر کنه یادش نیاد برا چی کوک کرده باز بگیره بخوابه بعد که بیدار شد بفهمه ای وای باید صبح زودتر بیدار میشده و یادش بیاد چکار داشته؟

11-کی بره قابلمه رو از رو اجاق گاز برداره ولی یادش بره گازو خاموش کنه ؟؟؟

12-کی بره توی آشپزخونه زیر قابلمه رو خاموش کنه ولی وقتی رفت توی آشپزخونه یادش بره که چکار داشته بیاد بیرون بعد از بوی سوختن غذا تازه یادش بیاد چه گندی زده؟؟

13-کی وقتی یه نفر اشتباه بهش اس میده میگه : سلام حسن. تشریف دارین شب مزاحم شیم با خانواده؟؟؟ جواب اس رو بده و بگه:مراحمین قدمتون رو چشم(اعتراف میکنم اینو عمدی گفتم)

14:کی وقتی یکی باز اشتباه بهش اس میده میگه علی کجایی بیا بار جدید رسیده بیا کمک کن .بازم جواب اس رو بده بگه:ببخشید الان سرکلاسم نمیتونم بیام خودت بارو خالی کن(اینم حواسم بود ولی از قصد گفتم کرم داشتم)


15-کی بره کتابای کتابخونه رو پس بده بعد یادش بره کتابو با خودش ببره بعد برا این که ضایع نشه بگه ببخشید میشه کتابه رو تمدیدش کنین یه کتاب جدیدم میخوام.

16-کی وقتی چادردانشجویی سرشه موقع رد شدن از باغچه ی کناره خیابون هربار چادرش گیر کنه به گلای باغچه و جِرواجر شه بعد دفعه ی بعدم باز همین بلا سرش بیاد بعد دفعه ی بعدشم باز همینجوری شه آخرشم پایینه چادرش به شکلی دربیاد که انگار شیری پلنگی چیزی پنجول کشیده ...یا انگاری چادر رو همون موقع از دهنه سگ درآوردن

17-کی بعد از رانندگی و پارک کردن جلوی دره خونه یادش بره ماشینو خاموش کنه پیاده شه بره پی کارش(اگه آخرش ماشینمونو دزد نبرد با این کارام)

18-کی رو جدولای خیابون راه بره و توی آینه ی ماشین برای خودش شکلک دربیاره و ملت موقع رد شدن برای شفای مغزش دست به دعا شن؟؟


خیلی داره زیاد میشه دیگه بقیه شو نمیگم ..اگر تیمارستان خوب سراغ دارین معرفی کنین با روی باز میپذیرم .

  • سوفی ...

شنگولیسم

نظرات  (۷)

من یه رفیقی دارم یعنی وقتی اسمش میاد همه یاد سوتی میفتن 
قرار یه کتاب در مورد سو تی هاش بنویسیم بهش میگن احسان تو اگه روزی 5 تا سوتی ندی شب خوابت نمی بره :دی 
پاسخ:
خخخ منم باید به فکره نوشتن کتاب باشم حداقل یه سودی از این سوتی ها ببرم
والاع
دنت  خوردم زود بزرگ شودم حاله جونیییی
.
.
ینی یکی بیاد منو جمع کنه. مردم از خنده. خدا نکشدت دختر :)))))
پاسخ:
خاله بو میدی فکر کنم جیش کردی :/ مای بی بیتو چک کن :)))))))

خخخخخخخخخ بلا نگیری روانی خخخ
من خیلی توچولو استم حاله. اصنم میخوام دست حودتو بگیرم :P
مووووووووچی مووووچی ****
پاسخ:
ای جونم..میدونم توچولویی فقط نمیدونم چرا انقد رشدت خوب بوده ماشالا 
اصن بیا دسته خودمو بگیر ماچچچچچچچچ
بعد از اون همه عملیاته سایبری خاله بازی نکرده بودیم که اونم به حمدالله حاصل شد الان خخ
نههههههه، من نُمُخام تو آدم بشی. عرررررررر
من آدم ندوس، من سوفی خنگول دوس عررررررر
:))))
پاسخ:
اوخی بیا بغله خاله سوفی... خخخخ
چندسالته خاله؟؟؟دسته مامانتو بگیر گُم نشی..خُب؟؟؟ :))))
حالا یه بوس به خاله بده ..اومممممممم ماچچچچچچچ
ول من همچنان به تو امیدوارم. 
imposible is imposible :))))
پاسخ:
به خاطر ناامید نشدنه امیده تو هم که شده آدم میشم خخخخ
یعنی هیشکیه هیشکی :)
تو تنها خنگولی هستی که همه این کارا رو میتونی با هم انجام بدی. (منظورم همه این کرم ریزونیهاست) خخخخخ
پاسخ:
خخخ خنگولیتم به خودمم ثابت شده دیگه بهم امیدی نیس 
یعنی همه ی اینا رو خودت تنهایی انجام میدی ؟! 
این همه سوتی برای یه نفر زیاد نیست عایا؟! 


پاسخ:
خو اگه زیاد نبود که نمیومدم بگم تیمارستان بهم معرفی کنین میزدم لهتون میکردم ...این که خودم دارم اعتراف میکنم یعنی به اوج فاجعه پی بردم
البته این سوتی ها همزمان رخ نداده طی یه بازه زمانیه دو هفته الی سه هفته ای رخ داده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">