نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

52.روزی اگر من نباشم-قسمت اول

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۵۴ ب.ظ

داشتم فکر میکردم اگه من نبودم چی میشد؟؟؟ به این نتیجه رسیدم که اگه من نباشم:

1- کی شوت بازی دربیاره و شوید پلو با ماهیه بدون شوید درست کنه؟؟

2-کی هی بخوره به در و دیوار و آخش هوا بره و همه ی بدنش علائم برخورد با موانع و کبودشدگی داشته باشه

3-کی هر بار آشپزی میکنه یه جاشو بسوزونه؟؟

4-کی موقع رانندگی حین توقف تیر برق به اون گُندگی رو نبینه و بره توی تیر برق (واقعا انقدر فکرم مشغول بود که ندیدمش اصن تو عوالم دیگه ای بودم یعنی اصن نفهمیدم چی شد من کجام اون کجاست اصن من کی اَم؟؟؟کیه؟کیهههه؟؟؟ خلاصه تحقیقات ثابت کرده اگه من رانندگی نکنم کمک بزرگی به جوامع بشری کردم)

5-کی پول برداره بره کارت شهروندیشو شارژ کنه بعد خوده کارتو یادش رفته باشه برداره؟؟؟

6-کی شبا همش از خواب بپره بعد بخواد بره آب بخوره بعد بیفته رو میز عسلی و قندون روی میز و کل اعضای خانواده رو دیوونه کنه و از خواب بپرونه؟؟(چندبار تا حالا با این کارم همه ی خانواده رو پروندم از خواب. دهنشون مسواک شده کلا)

7-کی موقع جدول حل کردن توی مجله عکسه ماهاتما گاندیه بدبخت رو با احمد پورمخبر اشتباه بگیره؟؟(به جانه اوباما خیلی شبیه بودن )

ادامه دارد....


  • سوفی ...

شنگولیسم

نظرات  (۴)

سلام و تشکر فراوان ممنونم از لطفت خداروشکر تموم شد یه کم پکرم به اصطلاح دور نقاهت. خودت خوبی میخوای بیام کمکت قورباغه گنده رو باهات قورت بدم تعارف نکنی . اون پیام قبلی هنوز آدرس ننوشتم اومد تایید نکنی ببخشید دستم خورد
پاسخ:
سلام عزیزدلم
خداروشکر که رو به بهبودی ایشالا این دوران نقاهت هم سریع طی شه خانومیه گل
منم خوبم شکر...یعنی قورباغه ی بیچاره رو نصف کنیم نصفشو تو قورت بدی نصفشو من؟؟؟ فدای تو بشم که انقدر بامحبتی چرا اینقدر تو ماهی آخه؟؟؟ بیا بغلممممممممممممممممممممممممممم
چششششششششم عزیزم تایید نمیکنم اون پیام رو :)
بوسسسسسسسس
خخخخ 
آره ؛ تقصیر تو که نیس واقعا گاندی  و پورمحبر شبیهن خب
پاسخ:
:)
عه شمام دقت کردین چقدررررررر شبیهن...بلاخره یکی درک کرد این شباهتو...خداروشکر :)
بسوزه پدر فکر و خیال که به خاطرش برچسب عاشقی به آدم میخوره. تصور اینکه چه جو شادی با شیرین کاریات برای خوانواده درست میکنی مفرحه چه برسه اصل قضیه و حضوری دیدنش . مراقب خودت باشی جون کجا بود میسپری به حوادث غیرمترقبه.و صدالبته بلا دور از گل ما
پاسخ:
آره واقعا...خخخ حالا اگه آدم واقعا عاشق بود یه چیزی ...دیگه حواس پرتم خانواده هم مفیوض میشن از این ویژگیم خخخ
سلامت باشی خانم گل...راستی بهترشدی؟؟
تو اگه نباشی، میخوام دنیا نباشه. فهمیدی؟ 
پاسخ:
قربونه تو برم بی اعصاب خانوم :)))))
اوهون فهمیدم مهربون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">