نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

48.دست و پا چُلفتی

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ق.ظ

به یک واقعیتی پی بردم قبلا هم پی برده بودم و به روی خودم نمیاوردم اما الان خود به خود به روم اومد...و اون این که من انقدر وابسته به خانواده م هستم که اگه یه مدت مثل الان تنها باشم نه تنها دق میکنم بلکه از پسه مریضیمم برنمیام...دو روز رو از ترس این که مبادا نتونم به کارا برسم بخصوص این که مامان هم نیست که لوسم کنه و برام دمنوش درمانی کنه و مجبور نشم از درد کل اتاق رو غلت بزنم و زمین رو شخم بزنم هی قرص خوردم خداروشکر اثر داشت و داشت به خیر میگذشت که حالا علائم نشون میده مسموم شدم ..با این مورد واقعا نمیدونم چیکار کنم راه رضای خدا هیچکدوم از دمنوش هایی که اینجور مواقع مامانم به کار میبرد رو نمیشناسم اسمشم بدونم نمیتونم تشخیصشون بدم فقط یکیشو میشناسم و بلدم که اونم نداریم تو خونه :| ...دکتر هم که نمیرم ...نمیتونم برم یعنی...فقط منتظرم مامان بابا امروز از تهران راه بیفتن برسن خونه...دیروز خاله کوچیکه رو بخاطر عوارض شیمی درمانی و دارو و پیوندمغزاستخون و غیره بستری کردن و مامانبزرگ و دایی رفتن تهران و امروز ایشالا دیگه حتما مامان بابا راه میفتن که بیان و من الان حسِ هاچ زنبور عسل رو دارم وقتی مامانشو یافت...با این تفاوت که مسمومم.

امضا: یک بچه ننه ی گُنده

+میخواستم یه متنی بنویسم درمورد افکاره این روزام ولی دیگه فعلا نمیتونم بنویسم ...همینقدر بسه

  • سوفی ...

آنچه گذشت

نظرات  (۶)

فدای تو بشم اینقدر گل و بامحبتی ادبیاتت مشکلی نداره دوستش دارم و بیشتر دوست دارم که همیشه شاد بنویسی به خاطر خودت که دچار فرسایش نشی. منم خوشی تو برام بسه که بدونم بزرگتر از غمها شدی و برابرش زانو نزدی. این نوع قلم در انحصار خودته و قلم من که حتما حالاحالاها جاداره برای کامل شدن مختص خودمه و شما نگاه زیبا و دل پاکت رو خرج نوشته هام میکنی چقدر تو ماهی
پاسخ:
خدانکنه خانومی..خودم فدات برات
ممنونم از این همه لطف و محبتی که داری...
تو دایره لغاتت خیلی عالیه و مطمئنم نوشته های دیگه ت هم مثل شعرت بی نظیر و زیباست :)))) 
ماه خودتی خانومی :* ماچچچچچچچچچ
بله درسته .
ابتدایی خوب برای انتهایی خوبتر
پاسخ:
اوهون :)
سلام عزیز دلم ممنونم بهترم خداروشکر و از لطف تو مهربون. خوشحالم که که بهتری و درباره ایمیلم که ازبس خدادوستت داشته هواتو داره بدون اینکه بدونم بدحالی نوشته بودم که جواب نمیخوام و برای اومدن مامان اینا و استراحت وقتتو بزار.مرسی عزیزم زودتر خوب خوب شو روتم مشکی نه و عین ماه چون خیلی ماهی و میدونم چقدرکارداری و چقدرحرف دارین برای دیدنشون و قطعا وقت کم میاری پس تا الوعده وفای من و اونی که بهت وعده دادم به شرط حیات و سعادت قربونت گلم
پاسخ:
سلام نفس خانم :)
خداروشکر خیلی بهترم و دارم خوب میشم عزیزم...قربونه محبتت مهرسای مهربون
وای فدات بشم اون یکی که بینظیر بود هنوز دارم باهاش کیف میکنم ممنونم هزارتااااااااااااا ممنون که قابل دونستی
کاش میتونستم جبران کنم ...چه کنم که ادبیاتم از بیخ مشکل داره :|
ای وای بلا دور کاش میدونستم چی رو برای چه دردی خوردی انشالله اونی که میگی نباشه و زودتر خوب بشی.آب زنید راه را مامان اینا با سوغاتی میرسن. همین که ببینیشون حالت باید خوب بشه و میشه.بعد ازاین دیگه به فکر اعتماد به نفست باشی که خیلی ورافتاده این وابستگی باید جاشو به استقلال بده.باید مستقل بشی خودت به پدرمادرت برسی.الهی جمعتون همیشه جمع و تنتون سالم باشه ملوس دوست داشتنی همیشه خوشی کنی به پای خانواده و آرزوی شفای عاجل همه مریضا خصوصا خاله شما بحق این ایام
پاسخ:
یلام خانومی..دارم خوب میشم دیگه عزیزم.ایمیلتو دیدم سرفرصت جواب میدم شرمنده انقدر دیر جواب میدم روم مشکی
تو چطوری بهتر شدی؟؟؟؟تبت کم شده؟؟؟
اب زدیم راه را :))))))))) اوهون اعتماد بنفسم حسابی وا رفته :|
دارم سعی میکنم مستقل تر باشم ولی خب سخته اما باید دیگه آدم شم
فدای تو بشم همچنین عزیزم ایشالا همیشه خوش و سلامت باشی
آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
جوشانده پونه برای درمان مسمومیت خوبه !!!

خدا همه ی مریض ها مخصوصا صعب الاعلاج ها رو شفا بده. 
پاسخ:
پونه هم نداشتیم..اما ممنون اطلاعات عمومیم رفت بالا تشکر بسیار زیاد بابت این چیز جدیدی که آموختین

آمین
  • ژوکر تنها
  • ای جونم. خل مغز و روان پریش که بودی، دست و پا چلفتی هم شدی. خخخخخ
    عزیز دلمی دیگه نازنازوی من 
    بوووووووووووووس *-:
    من در عوض زیاد وابسته به خونواده نیستم. با اینکه ته تغاریم. ولی خب واسه مامانم خیلی زود دلم تنگ میشه تا جایی که گریم میگیره. خخخخ، اصن وابسته نیستما .خخخ
    پاسخ:
    خخخخ چه کنیم دیگه 
    من نازناز اَم؟؟؟تکذیب مینُمایم
    ماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ
    بعله اصن مشخصه وابسته نیستی هاااااااااا قشنگ معلومه ..کو یه چرخ بزن از اون زاویه هم ببینم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">