نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

47.عزاداریت قبول برادر...

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۸ ب.ظ
وقتی داشتم به حرفای یه آقای انگلیسی که به گفته ی خودش غیر مذهبی بود(مسیحی زاده بود اما پیرو هیچ دینی نبود)درمورد عاشورا و امام حسین گوش میدادم فهمیدم اون خیلی چیزا رو بیشتر از خیلی از کسایی که ادعا میکنن عزادار امام حسینن درک کرده متاسف شدم برای خیلی از کسایی که ...بگذریم...حالا قشنگتر از اون حرفای یه کشیش آمریکایی بود چنان عمیق این دو نفر به دور از هر نوع اغراق و ظاهرنگری و غیره درک کرده بودن اصل و هدف امام حسین رو و چنان قشنگ شناخته بودنش و توضیحش میدادن که باخودم گفتم کاش خیلی های دیگه هم همینجوری فکر میکردن...مطمئنم اگه برم توی یکی از هیئت ها و از عزادارانه عزیز بپرسم:فلسفه ی عاشورا چیه؟؟اصلا امام حسین کی بود و هدفش چی بود؟؟اصلا تو چرا داری برای امام حسین گریه میکنی چرا گریه چرا عزاداری چرا سینه و زنجیر فلسفه ی این کارت چیه؟؟؟قریب به 75درصدشون اول خیره میشن بهم بعد مِن مِن کنان مقداری اراجیف تحویلم میدن و تمام...

اعتقادات همه گرامی و مورد احترام اما محرم فقط ظاهر و گریه و عزا نیست...خنده م میگیره وقتی میشنوم فلان هیئت به خاطر فلان مسئله با بهمان هیئت دعواشون شده...یا وقتی میبینم فلان خانم توی مراسم عزاداری شرکت کرده بعد نشسته کنار بغل دستیش از اول تا آخر هی غیبت فلانی رو میکنه و آذوقه ی دوماهشم همراش آورده و میخوره و بعدم چنان زار میزنه که بیا و ببین....بعد به خیال خودشون کلی هم ثواب کردن ...خنده ی تلخ با طعم تاسف....کاش بعضیا متوجه میشدن همه چی ظاهر نیست کاش یکم به جای ظواهر عمق مطلبو درک میکردن.از گریه های بعضیا خنده م میگیره ..(البته هستن کسایی که اصل مطلبو درک کردن و عزاداری میکنن اونا بحثشون جداست)

وقتی هم میخوای روشنشون کنی و متوجهشون کنی دارن اشتباه میکنن دارن راهو غلط میرن و محترمانه باهاشون حرف میزنی و ازشون سوال میپرسی بدون این که توهینی کنی ...باید منتظر حرفای درشتشون باشی کاری که داداشم کرد و طرف بهش گفت:روشن فکرنمای کوته نظر خخخ 

بعله ما روشن فکرنمای کوته نظریم خوش بحاله شما که روشن فکره واقعی و بلند نظری و تا الان گالن گالُن آبغوره گرفتی و گونی گونی ثواب جمع کردی  عزاداریت قبول برادر فقط کاش میفهمیدی وقتی داری بین دوست و رفیقات غذای نذری پخش میکنی همسایه ت صورتشو با سیلی سرخ نگه داشته و اگه نتونه پوله درمانه زنشو جور کنه تا یه مدت دیگه بایدپول کفن و دفنشو جور کنه.

امضا:یک عدد روشن فکر نمای کوته نظر

  • سوفی ...

فرمایشات