نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

12.سوتی تزریقاتی

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ق.ظ

هر وقت میخوام به کسی آمپول بزنم حواسم نیست و این شعرو میخونم زیر لب:

کاری که دکتر میکنه آمپول تو گُمبُل میکنه (گُمبُل همان باسن است ....گلاب به روتون)

بعد افتضاح ترش اینه که وقتی به بابا هم آمپول میزنم اینو ناخودآگاه میخونم اصنم حواسم نیست 

بعدش تازه یادم میاد که اوه اوه چه سوتی ای دادم :|

یکی دوبارم جلو مهمونا بعده آمپول زدن به مامانبزرگ اینو بلند خوندم....آبرو ندارم کلا :|

حالا باید رو خودم کار کنم این شعر رو ترک کنم .... چرا هرچی کار سخته من باید انجام بدم.


  • سوفی ...

شنگولیسم

نظرات  (۹)

  • یه دختر تنها
  • آمپول هم میزنی
    پس واسا خودت یه خانم دکتر شدی
    پاسخ:
    نه بابا دکتر کجا بود خخخ 
  • مریم (روزهای زندگی من)
  • هی وای من...
    پاسخ:
    :/
    : |

    ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﻮدم ﺁﻣﭙﻮﻝ ﺑﺰﻧﻢ
    ﺗﺎ ﺩﺭﺍﺯ ﮐﺸﯿﺪﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﺳﻪ ﭼﻬﺎﺭ ﻧﻔﺮ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﺑﺎﻻ ﺳﺮﻡ .
    ﺍﺯ مسوول ﺗﺰﺭﯾﻘﺎت ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ : ﺍﯾﻨﺎ کی هستن؟
    ﮔﻔﺖ: ﮐﺎﺭ ﺍﻣﻮﺯ هستن... ﺍﻭﻣﺪﻥ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﻥ !
    ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺳﺮﯾﻊ ﭘﺎﺷﺪﻡ ﺷﻠﻮﺍﺭﻣﻮ ﮐﺸﯿﺪﻡ ﺑﺎﻻ !
    ﻭﺍللا ... ﺑﺎﺳﻨﻪ ... ﻧﻬﻀﺖ ﺳﻮﺍﺩ ﺁﻣﻮﺯﯼ ﮐﻪ ﻧﯿﺲ!!!
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخخخ
    خخخخخخخ
    والا 
    پس از این به بعد باید بگیم خانوم دکتر ... : )
    شعر خوبیه اگه این گمبل نباشه : ))
    پاسخ:
    چاره ای نیس دیگه اون واژه ی خاک برسری هم جزو شعره البته سعی میکنم اصلاحش کنم
    :|
    پاسخ:
    :/
    منم خوفم
    پاسخ:
    شکر خدا :)
    خدابهت رحم کنه
    پاسخ:
    آره واقعا
    :/
    پاسخ:
    :)
    من حرفی ندارم :|
    پاسخ:
    من حرفت میارم
    بخواب بهت یه امپول بزنم به حرف بیای بدیووووو

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">