نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر

33.هاپ هاپ

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۱۰ ب.ظ
اونقدر این مدت پاچه گرفتم که چیزی نمونده افرادی که میخوان از یک متریم تردُد نمایند با شلوارک عبور و مرور کنن...باشد که پَر و پاچه شان حفظ شده و عبوری ایمن داشته باشند...نه که البسه هم گرون شده از اون نظر میگم...به فکر خودشونم بخاطر خودشون میگم...چرا همش من کارای سخت رو انجام بدم همش که من نباید رعایت کنم درصد پاچه گیریمو کم کنم یکمم خودشون مسئولیت پذیر باشن و به فکره پَروپاچه شون باشن ..والاع.
آیکُن: حق به جانبه اینجانب


  • سوفی ...

فرمایشات

نظرات  (۶)

 : D
یه تصمیم گرفتم پاک کنم پاک شد ... : )
پاسخ:
یعنی اگه منم همینقدر به تصمیماتم پایبند بودم الان داشتم تو پاستور سند همکاری امضا میکردم
سلام
میترسیم نظر براریم ... : /
پاسخ:
سلام
نترس بابا هار نیستم خخخ
شما چرا وبتو حذف کردی؟؟؟اینجا جا داره سگ شم پاچه ی مجازیتونو بگیرم هاااااااا
  • ✿شمیم زندگی✿
  •  لایک....

    پاییز پنجره ای ست 

    که از اتاق من 

    به هوای تو باز می شود

    /کامران رسول زاده/


    پاسخ:
    :))
  • ژوکر تنها
  • یعنی تو روحت خخخخ
    منم خیلی اینجوریم بابا، خیالیت نباشه :))))))))
    پاسخ:
    موتوشکرم
    ای بابا همه هم که همینجوری ان...مطمئنی جماعت انسانی هستیم؟؟؟
  • خانم عکاس باشی ...
  • اوه اوه من برم پاچه اَمو نگیری :دی
    پاسخ:
    برو با شلوارک بیا :دی
    سلام خانم خانمها خوبی خوش برگشتی ایشالله همیشه به خوشی هاپو کدومه عزیزم دورازجونت
    پاسخ:
    سلام عزیزممممممممم چطوری خوبی؟؟
    ممنونم خانمی....خخخ روی هاپو رو سفید کردم :|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">