نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

بعد از مدتها..

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ب.ظ

سلام

روم مشکی به خاطر نبودنم...پی سی ترکیده نمیتونم بیام نت الانم با لپ تاپ قرضی اومدم زیاد نمیتونم بمونم....شرمنده م که بهتون سر نزدم و کامنتا بی جواب مونده....از معرفتتون ممنونم که وقتی نبودم کامنت گذاشتین ..واقعا شرمنده ی مرامتون...بی معرفتاشم خو اصن با من حرف نزنن ایشششش(شوخیدم)

بهتره زیاد وراجی نکنم وقت کمه....

خلاصه حالم خوبه....

خاله کوچیکه چهارشنبه 28مرداد پیوند مغزاستخون شد ....خداروشکر تا اینجاش خوب پیش رفته....توکل به خدا


+اتفاقات زیادی رخ داده نوشتنی ها زیاده اما وقت نیس...هروقت عجله دارم حرفام یادم میره...

فقط خواستم بگم هنوز زنده ام و با تنفسم دارم گاز گلخانه ای تولید میکنم و اتمسفر رو آلوده میکنم و سوراخ لایه ی اوزون رو گشاد تر مینُمایم

بقیه ی حرفا باشه برای وقتی که عجله نداشتم و وقت بود....بای تا های

+بازم ببخشید که سرنزدم به وبتون و کامنتا رو نتونستم تایید کنم...ببخشید...روم مشکی پرکلاغی...ایشالا جبران بنمویَم بعدا

 


  • سوفی ...

آنچه گذشت

نظرات  (۵)

ایشالله که زود زود خوب شه خاله جوووووووووووونت
آمین
پاسخ:
ایشالا
آمییییییییییییییین
سلام مهربون
خداروشکر که خوبی هزارتا بوس ...
پاسخ:
سلام نازدار
ممنونم از معرفتت بوسسسسسسسسسس
ان شاءالله
پاسخ:
ایشالا :)
پس منم رفتم قاطی بی معرفتا چون پیام ندادم بت.خخخخخ
خداروشکر که پیوند انجام شده.ایشالا همه چیز همچنان خوب پیش بره
منم حال نت اومدن ندارم دلم برات یه کوچولو موچولو بیشتر نمونده. 
قربانتتتت
فداااااات
ستاره بچینی
بوس بوس😘
پاسخ:
خخخخخ نه تو که خصوصی داده بود شوت تر از من تویی خخخخخ
ممنونم..ایشالا :)
اوهون منم دل و دماغشو ندارم کامپیوترمم خرابه دیگه کلا ذوقم کوره
قربانتتتتتتتتتتتتتتت فداتتتتت
ستاره بچینی
کامنت بدی
حال نت پیدا کنی
بوس بوس
خدا رو شکر حالشون خوب شده :)
پاسخ:
خداروشکر
ممنونم خانمی :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">