نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

7.گُشادیسم=فراخیسم

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ق.ظ

به یه نکته ای پی بردم و اون این که...حس نوشتنم برگشته..یعنی قفل قلمم باز شده ..شایدم از اول اصن قفل نبوده ...

ولی انچه مانع میشودبنده نگارش بنمویم عودِسندرومِ گشادیسم یا فراخیسم میباشد...

یعنی توی مغزم مینویسم بعدحال ندارم اینجا بتایپونمشون :دی


اینجاست که شاعر میفرماید:

 گُشادی درده بی درمان گشادی/بسی پیران کنند یاد از گشادی

این مصراع هم به پیشنهاد مریم اضافه شد: ولی آخر کُشد مارا گشادیسم


یا میفرماید: 

سه غم آمد به جانم هر سه یک بار/ غریبی و اسیری و گُشادیسم

غریبی و اسیری چاره داره/گشادیسم و گشادیسم و گشادیسم

            

  • سوفی ...

شنگولیسم

نظرات  (۸)

ماشالله : ))))
همون انار ولی در بسته بندی جدیدتر ...
پاسخ:
خو بسته بندی جدیدتر یعنی چی؟؟؟
  • مریم (روزهای زندگی من)
  • وای مردم از خنده خیلی باحال بود مخصوصا شعر دومیه:)))
    منم مبتلا به گشادیسم هستم و تا بحال موفق نشدم داغون تر از خودمو ببینم البته من دلیل محکمه پسندی دارم!

    گشادیتان مرفوووع!
    پاسخ:
    خخخخ یعنی تو هم بامن همدردی؟؟؟
    همچنین :))))))
    یه راه حلی داره موندم بگم ، نگم ... : /
    پاسخ:
    سنجد و اب انار اثر نداشته اگه راه حل دیگه ای هست بفرمایین :))
    آیا از گشای خود رنج میبرید ؟ : |
    پاسخ:
    بلی بسیور
  • ژوکر تنها
  • نه مطمئن نیستم.خخخ😂😂
    پاسخ:
    خخخ ای فدات بشم میدونستم منو میشناسی مطمئن نیستی ادم شم خخخخ
  • ژوکر تنها
  • خخخخخ تو میتونی گشاد جان. تو میتونی 😁
    پاسخ:
    خخخ مطمئنی؟؟؟ :)))))
    مصراع آخر و بذار: ولی آخر کشد مارا گشادیسم
    پاسخ:
    بلی حتما لحاظ میکنم خخخ
    خداروشکر یواش یواش داره حالت خوب میشه خخخ :D
    آخه خوب مینویسی خوشگل خانوم :)
    پاسخ:
    خخخ اره فعلا با گشادیسم دارم مبارزه میکنم
    خخخ لطف داری تو...اون قسمت رو حذفوندم دلم نیومد تو ذوقش بزنم..یه بار قابل چشم پوشیه....خخخ

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">