نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

5.قفلِ قلم

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۵ ب.ظ
دیگه مثل قبل حس و حال نوشتن ندارم...نمیدونم چرا....فقط میدونم ذوق نوشتنم کور شده انگار...به اینجا عادت کردم به پنل مدریتش به فضاش..وب جدیدمم دوست دارم...اما...قلمم قفل کرده...روحم قفل کرده....حتی دیگه مثل قبل دستم به نوشتن روزمرگی هامم نمیره....فقط کتاب میخونم این روزا...

گاهی دلم برای خودم میسوزه ...میرم جلوی آینه به خودم نگاه میکنم و میگم:بمیرم برات...پشت بندش میگم: اما قبول کن تقصیر خودته.

+شبای قدر رو دوست دارم ...

نظرات  (۷)

باز ازهمه تلختراینه که همه اتفاقابرای تو بیفته درصورتی که تومتهم نیستی
پاسخ:
دقیقا :/
برو جلو آینه
لپ خودت و بکش ( اگه نداری تصور کن خو!)
بگو نبینم نخندی ها!
پاسخ:
یعنی روش شادسازیت تو حلقم خخخخ
سلام عشقولی من!:*:*
تقصیر من هم هست که دوست خوبی برات نبودم و نتونستم حالت رو خوب کنم که هیچ تازه بدتر هم کردم حالت رو!!

معذرت میخوام!!
البته اینم یه دوره ایه... میگذره :)


پاسخ:
سلام گوگوری
وا؟؟؟تو که حال منو بدنکردی تازه وقتی باهات میحرفم کیفور میشم ..فوبیای حال بدکنی یا دوست بد بودن داری عایا؟؟؟بخدا بی تعارف تو دوسته خوبی بودی و هستی 
دیگه اینجوری نحرف ...دهععععع ..دوستا اگه باهم دردودل نکنن که به درد نمیخورن تو هم اگه فقط بخوای از شادیهات بگی غماتو نگی که نشون میده دوسته خوبی نیستم برات 
اصلا همین که دردل میکنی غماتم یه وقتا میگی خودش یعنی منو دوستت به حساب میاری این خودش حس خوبیه
قربونت برم عزیزم
  • ژوکر تنها
  • من که هنوز به اینا عادت نکردم. خوف بَرَم داشته. اصن یه جوریه. قبلا با گوشیم پست میذاشتم اینجا محیطش یجوریه که میترسم با گوشیم برم توش. آیکن من در حال جویدن ناخن
    غصه نخور عزیزکم. همه ما درد داریم. بخند و از خنده بگو عزیز دلم
    پاسخ:
    وا؟؟خواهر خو یکم تمرین کنی خوفت میریزه منم دوسال پیش برا عجیب غریب بود دوس نداشتم اما بعد دیدم خیلی بهتر از جاهای دیگه ست فقط باید عادت کرد خخخ از چی میترسی آخه 
    اوهون میدونم همه درد دارن نمیخواستمم فضای وبم غم آلود شه ولی خب نوشتن حال ادمو بهتر میکنه
  • رها تر از دریا
  • گاهی دلم برای خودم میسوزه ...میرم جلوی آینه به خودم نگاه میکنم و میگم:بمیرم برات...پشت بندش میگم: اما قبول کن تقصیر خودته
    خدایی این حرفت خیلی لایک داره
    پاسخ:
    ممنونم..حقیقته دیگه تقصیر خودمه
    :(((
    ولی قبول کن درست میشه همه چیز :)


    کتاب بخون کتاب خوبه حتما نیاز هست
    پاسخ:
    ایشالا همه چیز درست شه زودتر..

    آره آرمبخشه 
  • پیر شده بازیگوش
  • گاهی دلم برای خودم نیز تنگ میشود .

    پاسخ:
    واقعا همینطوره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">