نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

هر طایفه ای به من گمانی دارد,من زان خودم چنان که هستم ,هستم

نوار مغزی یک زندگی

مهم نیست اهلِ کجا باشی
مهم اینه که اهل و به جا باشی
منطقه ی زندگیت مهم نیست
مهم منطق و زندگیته
..............................................
متولد تیرماه 1371
فکر میکنم بیشتر از این نیازی به توضیح نباشه
اگر مرا شناختید به رویم نیاورید..بگذارید خیال کنم اینجا راحتم
دوست ندارم دوستان مجازی اَم حقیقی شوند
گاهی مجازی بودن بهتر از حقیقی شدن است.
میدانم اخلاق گندی ست ولی اینجوری راحت ترم.
از پاسخ به سوالات شخصی معذوریم :)

محبوب ترین مطالب

2.ساده مثل برگهای درخت نارنج

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۸ ق.ظ

تنها دلخوشی های کوچک این روزهایم یک قُمری و یک گلدان فلفل ,یا همان فلفل بانوست...قُمری ای که روی درخت نارنج لانه کرده است و فلفل بانویی که فلفل های ریزه قرمزه خوشرنگ داده است...عصرها میروم روی پله های بالکن مینشینم..دستم را تکیه گاه چانه ام میکنم و به چشم سیاه کوچکه قُمری خانم خیره میشوم او هم از لا به لای برگ های درخت نارنج هی سرک میکشد و نگاهم میکند ...فلفل بانو را گذاشته ام کنار حوض ..چشمم که به فلفل های نُقلی و قرمزش می افتد لبخند میزنم...این ها تمام دلخوشی های این روزهای من است....

نظرات  (۵)

خوشابحال خوبتـــــــــــــــــــــــــــــــ....
پاسخ:
فدات بشم دخترکَم 
راستی یادم رفت بگم...
درخت نارنج ما هم یا کریم داشت. یک جفت هم داشت.. صبح ها که توی حیاط و زیر پشه بند بیدار میشدم، توی حیاط میپریدند و دانه میخوردند...

:*:*:*:*:*
یک دنیا دوستت دارم...
پاسخ:
درخت نارنج با یاکریم معرکه میشه آدم روحش میپره
بازم خوبه دانه میخوردند اگه من اونجا بودم با اون شانسم میومدن روم گلاب به روت میکردن :| یاکریماتون با ادب بودن :)

قربونت برم الهی منم یه دنیا اصن بیشترترتر از یه دنیا دوستت دارم بوسسسس گازززززز
kiss kiss bang bang
دقیقا یاد سال 90 افتادم. تابستان 90. ماه رمضان بود. تازه اسباب کشی کرده بودیم رفته بودیم یه خانه یا دو تا حیاط خیلی بزرگ. یکی از حیاط ها کلی درخت داشت. ازگیل... نارنگی.. پرتقال... لیمو شیرین... و نارنج!!
شهر ما پر است از درخت های نارنج. شهر ما همیشه بوی بهار نارنج میدهد و وقتی دانشجو بودم دلم برای بوی شهرمان تنگ میشد حتی با وجود اینکه دانشگاهمان هم در شهری بود پر از درخت های نارنج... ولی دود نمیگذاشت بویش را بشنویم...

دلخوشیت هایت را نگه دار...
از دستشان ندهی یک وقت...

دوستت دارم . خیلی...
ممنونم که شیرینهای قدیمی را در ذهنم زنده کردی!:):*:*
پاسخ:
چقدر درخت داشتین..ما فقط دوتا داریم یه نارنج یه زیتون ..خیلی دوستشون دارم 
آخ بوی نارنج آدمو دیوونه میکنه خوشبحالت با اون شهره خوشبوتون

این ها دلخوشی های کوچکم بودند دلخوشی های بزرگتر هم دارم..دوستانم. :*

ای جونممممممم عاشقتم عزیزم منم دوستت دارم خیلو خیلو زیاد
ممنونم که هستی
نمیدونم چرا گیج شدم فک کنم ماه رمضون فشار اورده بهم!!! :|
درخت نارنج ندیدم ولی خود نارنج و دیدم و خوردم.من با بهار نارنج اشتباه گرفته بودم :|
آره صداشون هم خوبه
پاسخ:
خخخخ اشکال نداره
خو بهار نارنج همون شکوفه های درخت نارنجه بوش عالیه هلاکه بوی بهار نارنجم
اوهون جیگرن
سلام
درخت نارنج دارین؟چقد قشنگ
 تا حالا درخت نارنج ندیدم اصن نارنج ندیدم! چون طرفای ما اصن نیس :/
قمری،فلفل،جالبِ
ما هم تو حیاطمون یا کریم داریم :)
پاسخ:
سلام خانمی
اوهون یه درخت نارنج داریم کلی نارنج میده طفلی...شبیه پرتقاله مزه ش فرق داره :)
یاکریما خیلی ناز دارن با اون چشماشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">